Beoordeeld op 14 oktober 2019

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel, de fijne schone en complete kamer hebben ons goed gedaan. Al het nodige is aanwezig, netjes en schoon, wel schuiven de matrassen iets te makkelijk.

Datum van verblijf: oktober 2019
HotelLapershoek, Assistent Front-Office Manager van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Beste Krijna,

Hartelijk dank voor uw mooie score over ons hotel op Tripadvisor en voor het delen van uw ervaring bij ons.
Hopelijk delen onze toekomstige gasten deze ervaring met u.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen.

Shirley Middelaar-Ludwig
Assistent Front-Office Manager

Beoordeeld op 14 oktober 2019

Het personeel was heel beleefd en vriendelijk en de kamers heel netjes. Het eten is er ook lekker , een waardering voor de kok ! Het hotel , als gebouw , heeft ook iets warmers en gezelligs dan de meeste andere hotels. Het was een aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2019

Beste Trog123,
Wow! Hartelijk dank voor uw fantastische beoordling op Tripadvisor and wat leuk dat u ook nog is apart een compliment geeft aan onze keuken. Ik zal dit zeker aan de afdeling doorgeven.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons fijne Amrâth hotel in HIlversum.

Shirley Middelaar-Ludwig
Assistent Front-Office Manager

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de medewerkers is opvallend, het eten is er heerlijk en ook het ontbijt is uitgebreid en goed. Goede hygiëne op de kamer. Kort zeer plezierig verblijf en van harte aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2019
HotelLapershoek, Front Office Manager van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste Thiemo,
Hartelijk dank voor uw mooie review naar aanleiding van uw verblijf in Hotel Lapershoek.
We zijn blij te horen dat alles zo naar wens is geweest.
Wij hopen u daarom ook snel weer te mogen ontmoeten in ons hotel!
Front Office Manager

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanmorgen bij dit mooie hotel, op het terras gezeten.
Vriendelijke bediening.
Wij bestelden cappuccino en Muntthee.
Omdat het daarvoor geregend had, waren alle tafels kleddernat.
Wat ons tegenviel dat de serveerster niet even de moeite nam, om de tafel droog te maken, kleine moeite.
De cappuccino en muntthee smaakte prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelLapershoek, Front Office Manager van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie van uw verblijf op ons terras.
We zijn blij te horen dat de drankjes naar wens waren. Ik ga uw opmerking even neerleggen bij de afdeling, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel!
Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 28 juli 2019

De sfeer is relaxt en het personeel is bijzonder hulpvaardig. Het is een fijne uitvalbasis om mooie fietstochten te maken. De fiets kun je veilig stallen en er zijn voldoende oplaadpunten voor eventueel een elektrische fiets.

Kamertip: Er was geen airco. De kamers zijn niet gehorig.
Datum van verblijf: juli 2019
HotelLapershoek, Front Office Manager van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor het invullen van een review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
We zijn blij te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.
Wij hopen u snel weer in de toekomst te mogen ontvangen!

Front Office Manager