“Topervaring”

OF
Geclassificeerd als nr. 17 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Indiaas
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Shanty is een sfeervol restaurant met een gebalanceerde menukaart. De gerechten zijn erg goed uitgedacht en heerlijk bereid. De bediening is oplettend en attent en weet desgewenst leuke achtergrondinformatie over de gerechtjes te vertellen.

Opvallend aardig was ten slotte dat een van de personeelsleden ons na ons vertrek nagerend is om de speciaal voor ons verpakte, maar helaas door ons vergeten leftovers te brengen. Al met al een topervaring!

Datum van bezoek: april 2019

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een erg sfeervolle inrichting.
Een door ons gelezen beoordeling dat alles hetzelfde smaakt vinden wij geheel onterecht. Dit restaurant is een echte aanrader en wij komen dan ook zeker vaker!

Datum van bezoek: december 2018
17 oktober 2018 beoordeeld

Alles smaakt hetzelfde. Inrichting en personeel zijn saai. Ik ben hier een paar keer geweest met mensen die van India zelf houden, maar voor ons hoeft het nooit meer.

Datum van bezoek: mei 2018
15 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Ook op een drukke avond als Valentijnsdag wisten de dames in de bediening het uitstekend te regelen! Het speciale menu was om je vingers bij af te likken. Top restaurant!

Datum van bezoek: februari 2018
23 januari 2018 beoordeeld

Dit is werkelijk het beste Indiase restaurant in het Gooi! Mijn vriend en ik komen hier al jaren en elke keer worden wij weer hartelijk verwelkomd door de zeer vriendelijke bediening. Al het eten smaakt werkelijk fantastisch en je kan proeven dat de gerechten op authentieke wijze en met veel liefde worden bereid! Ronduit geweldig Indiaas eten!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Shanthy bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In Shanthy geweest? Deel je ervaringen!