“Weer Heerlijk”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We (2) komen hier een paar keer per jaar. Iedere keer is het een genot om bij Spandershoeve te zijn. Het begint met de vriendelijke, beleefde, nette en accurate service en dan natuurlijk het heerlijke eten...bijzonder smakelijk, mooi gepresenteerd, netjes geserveerd. Deze keer hadden we het lunchmenu (EUR 30,50)...een aanrader! Enig verbeterpuntje is de prijs van de drankjes (dat mag ietsje minder) maar daar kom je tenslotte niet voor.
Wij kijken nu al uit naar ons volgende bezoek!

Datum van bezoek: april 2019

7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben vele jaren een regelmatige gast geweest bij Spandershoeve. Doordat ik niet meer in Hilversum woon het restaurant een beetje uit het oog verloren. Toevallig deed de gelegenheid zich voor om er weer eens te lunchen en dat was een prima ervaring. De perfecte bediening, de sfeervolle inrichting (al jaren hetzelfde overigens) en natuurlijk het heerlijke eten. Voelde als thuiskomen. Ook Spandershoeve heeft moeten toegeven aan de wens naar betaalbare lunchmenuutjes. Wij hebben werkelijk super gegeten en dat voor minder dan € 45 per persoon inclusief een glas heerlijke witte wijn. Snel weer een keer uitgebreid dineren bij Spandershoeve.

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld

op de bonnefooi naar Hilversum gereden voor een zakelijke meeting.
Beide een uur in de auto. Spanderhoeve geprikt als centrum.

Stom.......het superleuke restaurant is elke avond volgeboekt. Ik snap dat wel.
Gelukkig was de eigenaar bereid om ons toch nog een tafel aan te bieden zodat we in 5 kwartier lekker konden eten.

Het eten was top, 10 met griffel.

Datum van bezoek: januari 2019
10 december 2018 beoordeeld

Overheerlijke gerechten worden geserveerd in een traditioneel restaurant. De overheerlijke rijsttafel bestaat uit authentieke gerechten geserveerd in mooi oosters servies

Datum van bezoek: oktober 2018
9 december 2018 beoordeeld

Ik kwam regelmatig in Spandershoeve.

Omstreeks 15.00 uur wilden we iets te drinken bestellen.
Of we ook iets wilden eten?
We herhaalden ons verzoek voor de drankjes.
Wanneer u niets te eten bestelt krijgt u ook niets te drinken.
Dat is duidelijk. Geen probleem, we zijn vast wel eregens anders welkom.
Goedenmiddag.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Spandershoeve bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In Spandershoeve geweest? Deel je ervaringen!