“Constante qualiteit”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plek voor een lunch. Heerlijk menu of een combinatie van 5 verschillende sate’s met rijst en zo.

Datum van bezoek: mei 2018

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ouderwets Indonesisch eten. Wel een beetje het idee dat men er niet zo heel veel zin
in heeft, m’n vrouw werd bits door de eigenaresse toegesproken, ik had het gevoel dat ik het personeel op moest monteren, misschien was het te druk. Servet en kleed waren niet echt schoon, jammer.
De saté kambing was wel één van de lekkerste
ooit, dat dan weer wel. Beetje gemengde
gevoelens dus!

Datum van bezoek: mei 2018
2 april 2018 beoordeeld

De Spandershoeve in Hilversum bezoeken we voorlopig niet meer. Het eten was heel gewoontjes en met weinig smaak. We hebben in het verleden veel beter gegeten, nieuwe/andere kok? Het eten is erg duur, zeker voor het aantal eten dat je krijgt, dan valt de rekening toch vies tegen...

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een prima lunch. Naast het menu bieden ze ook een combinatie van vijf sate's aan. Erg lekker.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We (2) komen wel vaker bij de Spandershoeve, maar nu was het toch wel ruim een jaar geleden.
Maar, we werden weer met de neus op de feiten gedrukt: “Spandershoeve is werkelijk uitstekend, een klasse apart”.
We bestelden het week (of maand?)-menu. Het eten was voortreffelijk, heel smakelijk...smullen maar! We hebben thuis nog een paar dagen over dit heerlijke eten gesproken en gaan zeker weer terug (we wachten nu geen jaar). De bediening was vriendelijk, maakte een praatje en was er wanneer je ze nodig had. Kortweg: Alles goed!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Spandershoeve bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In Spandershoeve geweest? Deel je ervaringen!