“Heerlijk gegeten met supervriendelijke bediening ”
Beoordeling van Royal Mandarin

Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een uitstekend eten serveren ze hier ! Twee heerlijke amuses, en heerlijke verse vis, waaronder cocquilles, gamba’s, dumplings, plus pekingeend en erg origineel en smakelijk toetje met appel en caramel. Ook de wijnen zijn fantastisch. En super vriendelijke bediening. Top !!

Datum van bezoek: januari 2019

15 januari 2019 beoordeeld

Prima keuken met heerlijke gerechten. De prijs is wat aan de hoge kant, maar daarvoor heb je een heerlijke avond. De bediening is erg goed.

Datum van bezoek: maart 2018
24 december 2018 beoordeeld

Heb hier op 21 december met mijn schoonfamilie uit Italie gegeten. Na een fles wijn te hebben besteld heb ik na een klein uur maar zelf om de menukaart gevraagd. De reactie van de ober was of ik tijdgebonden was. Nee, maar waarom moet ik zelf om de menukaart vragen na een uur (!)? Gasten aan de tafel naast ons waren later gekomen en zaten al aan de amuses. Ook de tijd tussen de diverse gangen was groot. Bij 2 van ons gezelschap zat een haar op het bord van de eerste gang. Bij de tweede gang waren twee borden nog nat. Twee keer werd er vergeten het lege bord van een van ons weg te halen. Dat bleef gewoon op tafel staan tot de volgende gang. Tijdens het diner werden we twee keer gestoord door een ober die zich tussen de stoel van mijn schoonzus en een muur door moest wrinegn om een fles wijn te pakken.
Wat betreft het eten was het vlees goed, maar de vis niet bijzonder. Bij iedere gang kregen we netjes uitleg van de obe rover hetgeen er geserveerd was.

We hadden veel positieve recensies gelezen, maar wij troffen een ondermaatse bediening aan.

Datum van bezoek: december 2018
20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn partner op een vrijdagavond bij de Royal Mandarin gezeten. We hebben altijd hele positieve verhalen gehoord, en wilden dit nu zelf gaan ervaren. Avond begon al goed, zeer warme ontvangst en bij de haard mogen zitten voor een drankje. Vervolgens geleid naar een tafel waar wij de keuze hadden gemaakt voor een verassingsmenu. Elk gerecht was stuk voor stuk perfectie. De obers en gastheren kwamen regelmatig langs om een praatje te maken ondanks dat de zaak helemaal vol was. De rekening was iets aan de prijzige kant, maar dat mag je wel verwachten van zo’n zaak die nu ook een Chinese Michelinster heeft vertelde trotse medewerkers ons. Elk cent is het waard, vanaf het moment dat je binnenstapt tot wanneer je de zaak verlaat, word je behandeld als een klant die koning is. Wij komen zeker terug! Ga zo door!

Datum van bezoek: december 2018
19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten 1,5 uur lang wachten op het voorgerecht. Bleek dat de eend nog geslacht moest worden. Ik trek nog liever een patatje uit de muur bij de FEBO!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Royal Mandarin bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In Royal Mandarin geweest? Deel je ervaringen!