“Huwelijksjubileum”

Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij ontzettend genoten tijdens deze, voor ons, zeer bijzondere aangelegenheid.
De gastheren hebben ons fantastisch in de watten gelegd, het eten was subliem in combinatie met het wijnarrangement.
Wij gaan zeker nog een keer terug en zouden dit prachtige restaurant aan iedereen aanraden!

4 mei 2018 beoordeeld

Voor een speciale zakelijke gelegenheid hier gegeten. Allereerst een hartelijk en ook persoonlijk welkom. Na een glas champagne een speciale maaltijd. Geen grote borden vol maar bijzondere zeer smaakvolle hapjes. Een feest voor het oog en voor de smaak papillen. En daarbij heerlijk wijn. Kortom een topavond. En een reden om zeker terug te komen.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we (wederom) heerlijk gegeten hier. Geweldige bediening, verrassende gerechten en prima wijnen. Een “vrolijkmaker”.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden hogere verwachtingen. Kwaliteit viel tegen, niet verfijnd, flauwe smaken. Chinese zoetigheid in elk gerecht aanwezig. We hadden een topklasse restaurant verwacht en dat was het zeker niet. Prijs was overigens ook niet van dien aard, eerlijk is eerlijk. Bediening was ongeïnteresseerd en onverstaanbaar, op het onbeschofte af.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn weer heerlijk verwend en hebben genoten. Ondanks dat we vaker komen blijven ze ons verrassen met steeds nieuwe gerechten.
Die allemaal mooi én erg lekker zijn.

Reizigers die Royal Mandarin bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In Royal Mandarin geweest? Deel je ervaringen!