“Teleurstelling ”
Beoordeling van Restaurant Darya Hilversum

Restaurant Darya Hilversum
Geclassificeerd als nr. 27 van 164 Restaurants in Hilversum
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al vaak langs Darya gefietst maar omdat het vaak leeg was kozen we toch steeds voor een alternatief in de Havenstraat. Toen het er vanavond gezellig druk was zijn we er toch maar eens gaan eten. We kozen voor het verrassingshoofdgerecht waarbij je kleine vlees- en groentegerechtjes krijgt met rijst erbij geserveerd. Helaas viel het erg tegen. De groentegerechten waren flauw en de vleesgerechten droog doorbakken en zwart geblakerd met een smakeloze saus. Ondanks dat we kleine eters zijn, hadden we maar net genoeg aan dit gerecht van €21 pp. Onze feedback werd niet ter harte genomen en binnen 30min na binnenkomst stonden we uiteindelijk weer buiten. Jammer. We hebben vaak uitstekend Afghaans gegeten maar hier komen we niet meer terug.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Vega verrassingsmenu, prima kennismaking met de Afghaanse keuken! Goed eten, aardig personeel.
Enige minpuntje: heb er twee keer gegeten en beide keren het gevoel dat we op gegeven moment, zal niet na half 11 zijn geweest, wel erg werden weg gekeken. Rustig natafelen zit er dus niet echt bij.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als gezin zijn wij al vaker naar Darya gegaan. Zelfs toen ze nog in Bussum zaten. Het restaurant wordt onder meer door een gezin gerund. Ze hebben het tenminste goed begrepen.

We zijn iedere keer door het fijne personeel in de watten gelegd. Het eten is veelzijdig en bijzonder lekker. Een smaakvolle beleving die wij graag blijven bezoeken.

De prijzen zijn uiterst schappelijk, zeker voor de royale hoeveelheden die je geserveerd krijgt. Aanrader: laat je verassen door de kok, dat zal hij zeker doen.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en goed en plus heel vriendelijke personeel en we hebben een verassing menu's gekozen dat was TOP.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze “eerste keer” hier, en kozen voor het verrassings menu.
Van alles wat, zeer smakelijk, en sommige gerechten ook best pittig.
De bediening en/of de keuken had wat moeite met de snelheid (ze bezorgen ook maaltijden), maar zeer vriendelijk!

Reizigers die Restaurant Darya Hilversum bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Restaurant Darya Hilversum geweest? Deel je ervaringen!