“Wow!”

Keukens: Indiaas, Nepalees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sylvia was een van de beste gastvrouwen die ik ooit heb meegemaakt. Het eten was geweldig, de sfeer top.

Datum van bezoek: mei 2019

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Nepalees en Indiaas gegeten. In overvloed. Bediening snel en werkt het eten af als een geoliede machine. Vriendelijk, maar geen warmte.
Eten is veel en goed van smaak, pittig.
Prima om naar toe te gaan !

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister avond bij jullie vestiging in Utrecht genoten van de heerlijke Indiase, Nepalese en Oriëntaalse keuken! Mooie rustige ambiance met erg vriendelijk personeel, een aanrader voor iedereen gezien het brede aanbod op het menu!

Datum van bezoek: april 2019
7 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk eten super vriendelijke bediening , en zeker goede porties .
voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan door mijn vrouw opgehaald uit werk om te dineren met de kleinste (2jr) van onze kinderen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Voor kinderen is het wel zoeken naar juist gerechtje.
Wel heel jammer dat bestelling kwijt was waardoor opdienen lang duurde, drankje zou gratis zijn maar stond wel op de rekening, al met al wat rommelige service, maar eten? Mmm!

Datum van bezoek: januari 2019
SuryaManagement, Eigenaar van Surya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste Gijs,

Wat fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten.
We vinden het wel heel vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan met jullie bestelling en met de drankjes die gratis zouden zijn. We willen jullie hiervoor onze excuses aanbieden. Zouden jullie ons een mailtje kunnen sturen (info@suryarestaurant.nl) met jullie bankgegevens en de drankjes. Dan zorgen wij dat jullie dit bedrag uiteraard terug krijgen.

Verder willen we jullie laten weten dat we jullie feedback uiteraard intern zullen bespreken.

Team Surya

Reizigers die Surya bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Surya geweest? Deel je ervaringen!