“Fijne smaakjes en prachtige ambiance!!”
Beoordeling van Surya

Surya
Geclassificeerd als nr. 10 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Indiaas, Nepalees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister avond bij jullie vestiging in Utrecht genoten van de heerlijke Indiase, Nepalese en Oriëntaalse keuken! Mooie rustige ambiance met erg vriendelijk personeel, een aanrader voor iedereen gezien het brede aanbod op het menu!

Datum van bezoek: april 2019

7 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk eten super vriendelijke bediening , en zeker goede porties .
voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan door mijn vrouw opgehaald uit werk om te dineren met de kleinste (2jr) van onze kinderen. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Voor kinderen is het wel zoeken naar juist gerechtje.
Wel heel jammer dat bestelling kwijt was waardoor opdienen lang duurde, drankje zou gratis zijn maar stond wel op de rekening, al met al wat rommelige service, maar eten? Mmm!

Datum van bezoek: januari 2019
SuryaManagement, Eigenaar van Surya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste Gijs,

Wat fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten.
We vinden het wel heel vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan met jullie bestelling en met de drankjes die gratis zouden zijn. We willen jullie hiervoor onze excuses aanbieden. Zouden jullie ons een mailtje kunnen sturen (info@suryarestaurant.nl) met jullie bankgegevens en de drankjes. Dan zorgen wij dat jullie dit bedrag uiteraard terug krijgen.

Verder willen we jullie laten weten dat we jullie feedback uiteraard intern zullen bespreken.

Team Surya

16 januari 2019 beoordeeld

Wij gingen een paar jaar geleden vaak bij Surya eten en vonden het altijd erg lekker. Vroeger zat het altijd vol en moest je ook dagen van tevoren reserveren., Dat is ook eigenlijk de reden waarom wij er een tijdje niet zijn geweest. Ik weet nu waarom het reserveren deze keer wel heel makkelijk ging...Het eten was deze keer eigenlijk gewoon slecht, en het restaurant zat ook niet vol (dat geeft ook wat aan).... Het vlees was vet, taai en slecht van smaak. De rest smaakte muf en niet vers. Prijs kwaliteit was slecht. Wij gaan er voorlopig niet meer eten.

Datum van bezoek: september 2018
SuryaManagement, Manager van Surya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Beste Rob,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie geen fijne ervaring hebben gehad bij ons.
We hebben gelukkig nog elke dag een vol restaurant en vele reserveringen en we vinden het dan ook ontzettend jammer om te lezen dat jullie ervaring enorm anders was. Niet dat het gaat om de hoeveelheid reservering, maar ook het kwaliteit van het eten. Surya vindt onze kwaliteit ontzettend belangrijk en streeft altijd naar de beste klantervaring. We willen je dan ook laten weten dat we jullie feedback intern met onze chefs hebben besproken ter verbetering.

We willen u bedanken voor de feedback!

Jessica Singh

14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier met enige regelmaat. De curry’s, naanboord en mango lassie zijn echt een aanrader. De setting en inrichting is intiem en sfeervol. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en klantgericht. Wij mogen hier graag een hapje eten.

Datum van bezoek: december 2018
SuryaManagement, Manager van Surya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Beste Ricardo,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden, het doet ons altijd goed dit te horen!
We zijn blij dat jullie fijne avonden bij ons beleven.

Fijne feestdagen en tot ziens!

Team Surya

Reizigers die Surya bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Surya geweest? Deel je ervaringen!