“Gezellig restaurant, lekker gegeten. Perfecte bediening”
Beoordeling van Bar & Kitchen Zocher

Bar & Kitchen Zocher
Geclassificeerd als nr. 9 van 393 Restaurants in Haarlem
Beschrijving: Bar & Kitchen Zocher Een ontmoetingsplek voor Haarlemmers en internationale gasten Heerlijke barista koffie, lunchen rondom de open keuken, een cocktail aan de bar of een diner met vrienden op het terras. Een bar en restaurant is op z'n mooist als zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten. Als beroemde Haarlemse tuinarchitect van weleer en zeker ook als echte Bourgondiër is Zocher de inspirator voor onze levendige ontmoetingsplek. Voor Haarlemmers, internationale gasten en dagjesmensen is Bar & Kitchen Zocher dagelijks geopend voor iedereen die Haarlem een warm hart toedraagt. Er is bij ons de hele dag reuring waar we op inspelen. De hele dag door serveren we stoere gerechten vanuit een open keuken. Herkenbare klassiekers, dagvers en veelal uit de Haarlemse streek.
3 weken geleden beoordeeld

Bij binnenkomst viel ons meteen de gezellige uitstraling op. Leuk ingericht. Vervolgens werden we op attente en vriendelijke manier naar onze tafel gebracht. Goede uitleg van de kaart, Snel een drankje op tafel. Daarna erg lekker gegeten (goed verzorgd). Kortom perfect! De overige mensen die er zaten (wij waren er rond 19:00 uur) waren zowel gasten van het hotel als mensen met kinderen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om lekker een borrel te drinken, maar daarnaast kan je er ook nog heerlijk eten! Hele fijne bediening en door het vriendelijke personeel en de uitstraling van het restaurant voel je je snel thuis. Ga vooral zo door! Wij komen nog een keer terug!

5 oktober 2018 beoordeeld

Samen met mijn moeder en zus heerlijk gegeten voorafgaand van het concert Ed Sheeran in de ArenA. Er werd goed voor ons gezorgd en doordat we op tijd weg moesten naar het concert kwam alles super snel. Het personeel houdt echt rekening met de wensen van de gasten. De volgende dag hebben we hier ontbijt gehad. Veel was vers en dit kon je ook écht proeven.

Stef R, Manager van Bar & Kitchen Zocher, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2018

Beste,

Dank je wel voor de goede review. Wat was Ed Sheeran goed he?!
Fijn dat wij jullie dagje uit met zijn concert compleet hebben kunnen maken. Ik zal de complimenten over het ontbijt ook overdragen aan onze Chef. Wat gaat het volgende concert worden? Dan zien wij jullie natuurlijk ook weer graag in Bar & Kitchen Zocher!

Nogmaals bedankt en fijn weekend nog,
Restaurant Manager

12 augustus 2018 beoordeeld

Wij verbleven in het Carlton hotel en hebben hier de eerste dag gegeten. Een lekker menu van de chef met leuke, verrassende en lekkere gerechten.Ook de wijn was niet verkeerd. Het personeel was vriendelijk. Goed gegeten dus!

Stef R, Manager van Bar & Kitchen Zocher, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2018

Beste Cobie,

Bedankt voor de mooie review! Altijd goed om te horen dat onze gasten een fijne avond hebben gehad en dat het menu van Chef Bastiaan in de smaak valt. Hopelijk mogen wij jullie snel nog een keer verwelkomen in Bar & Kitchen Zocher!

Hartelijke groet,
Restaurant Manager

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in het Carlton square hotel hebben we tweemaal gedineerd in het restaurant. De 1ste avond kozen we de 'steak friet' & 'bietenburger'. De 2de avond heb ik de 'Catch of the day', verse vis van de markt gekozen en mijn vriendin de ravioli met spinazie. We hebben genoten van het lekkere eten. Je zit in een karaktervolle setting met uitstekend personeel en lekker eten. En het is er zeker niet duur. Het is prijs-kwaliteit. Een aanrader !

Beste gast,

Bedankt voor de review! Altijd goed om te horen wanneer onze gasten voor de tweede avond terugkomen, dat wil zeggen dat het de eerste avond goed bevallen is. Fijn dat beide avonden alles naar wens is geweest!
Zien we jullie snel weer in Bar & Kitchen Zocher?

Vriendelijke groet,

Reizigers die Bar & Kitchen Zocher bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Haarlem, Noord-Holland

In Bar & Kitchen Zocher geweest? Deel je ervaringen!