“Zomaar”
Beoordeling van vanVeg

vanVeg
Geclassificeerd als nr. 72 van 393 Restaurants in Haarlem
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met mijn dochter hier de lunch gehad. Wat een heerlijk eten. Verandering van smaak, pittig, zoet, kortom een aanrader. Ook erg vriendelijke bediening

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vegan gegeten, pure gerechten, relaxte vibe, vriendelijke en behulpzame eigenaar.
Prijs van gecombineerde gerechten in box is aanrader. Tip laat plastic servies voor degene die in restaurant eten achterwege i.v.m plastic en milieu. Aanrader gewoon bestek. Een echte aanrader!

3 september 2016 beoordeeld

Super lekker gegeten. Eten afgehaald. Allerlei keuzes, heel vriendelijk personeel. Bijna alles veganistisch, sowieso alles vegetarisch. Echt een aanrader!

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je maaltijd box afhalen bij VanVeg en opeten aan de overkant in de Uiltjebar. Prima was de thai box maar ook de Dahl was heel lekker. Goede grondstoffen bereid door een goede kok.
Het zelfgebrouwen bier van de Uiltje bar boys is ook van een eerlijke topklasse.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een salade box besteld en deze genuttigd in de mooie stadstuin van VanVeg, de eigenaren zijn heel vriendelijk en willen het je maar al te graag naar de zin maken. Echt een aanrader voor als je in de buurt bent. Wij komen zeker terug.

Reizigers die vanVeg bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In vanVeg geweest? Deel je ervaringen!