“Genoten van heerlijk ontbijt! ”
Beoordeling van by LIMA

by LIMA
Geclassificeerd als nr. 10 van 386 Restaurants in Haarlem
6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van heerlijk rijk ontbijt!!
Lekker anders: mijn ontbijtje:
2 heerlijke bruine boterhammen
mango spread avocado met:
beetje paarse ui, maïskorrels, verse koriander
Biologisch, Glutenvrij, vegan
Centraal gelegen.
Zijlstraat is dichtbij grote markt.
Open van 08-18 uur Ontbijt, lunch, borrel.

Bezoek meer dan waard !

19 april 2018 beoordeeld

Het cafe had een frisse en hippe uitstraling, waardoor we daar zijn gingen lunchen. Pas wanneer we zaten bleek het menu vrijwel volledig vegetarisch te zijn, maar we waren er wel benieuwd naar. Ik had een eieren gerecht genomen en mn vriendin een zalmsalade. Helaas was het voor mij een tegenvaller, aangezien het gerecht ten eerste vrij klein was en in principe in 4 happen op was, daarnaast was het totaal niet wat ik verwachtte en smaakte het niet goed (te sappig en zuur). Het zat in een kleine "lasagna" oven bakje. De salade beviel haar ook niet, doordat het voornamelijk bestond uit sla en guinoa en hierdoor erg droog was.
Desalniettemin is het wel een prima locatie om alleen een drankje te doen!

10 april 2018 beoordeeld

We waren in de stad en op zoek naar een plek voor een lunch, we kwamen voorbij aan By Lima. We vonden zelf niet heel veel passende items op de menu kaart helaas. Bediening was vriendelijk, de thee en frisdranken waren prima.

8 maart 2018 beoordeeld

Je kunt hier zeker heerlijk eten, maar vooral op zaterdagen is het er knetterdruk. Dat is op zich niet erg, maar door die drukte kun je elkaar haast niet verstaan omdat het zeer luidruchtig is. Daarom aan te bevelen alleen op de doordeweekse dagen :-)

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds By Lima bij ons in Haarlem zijn deuren opende, ben ik fan. Een plek waar je goed, gezond kan eten en ook nog eens super lekker. Het eten en drinken is van goede kwaliteit. Je gaat hier niet heen voor een colaatje, maar wel voor een heerlijk sapje of een warme chocolademelk. Je gaat hier niet heen voor een broodje kroket, maar wel voor een heerlijke salade of een broodje met geitenkaas, warm gerookte zalm of heerlijke groenten.

Het interieur is heel aangenaam en bij lekker weer kun je heerlijk buiten zitten.

Aanrader: de ontbijtplank en de warme chocolademelk van Tony’s

Reizigers die by LIMA bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In by LIMA geweest? Deel je ervaringen!