“Afhalen”
Beoordeling van Wereldrestaurant Jin Lai

Wereldrestaurant Jin Lai
Geclassificeerd als nr. 114 van 425 Restaurants in Haarlem
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag eens afgehaald , nou echt super lekker voor een zeer goede prijs . Een menu met 3 gerechten, bami en nasi voor 22,50. Wij kunnen hier 2 dagen van eten. Ook het rundvlees in Indische saus is subliem!!!

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

ben hier uiteten gegaan met min vriendin, het eten was matig, te weinig personeel en veel te druk! we kregen bestek dat niet eens schoon was en er was ook geen pakeerplek.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Weinig keuze aan groenten om te wokken, wc was smerig. De rest van het eten ook erg matig. Er zijn betere van dit soort restauranten.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je één voor bedrag voor alles betalen dan is dit een prima restaurant. Eten is goed. Personeel vriendelijk. Voor ieders wat wils.zelf hou ik meer van gezellig aan tafel zitten. Je moet je eten zelf halen waardoor je niet met elkaar gezellig zit omdat iedereen naar de balies loopt.

Datum van bezoek: februari 2019
22 april 2019 beoordeeld

We konden voor de deur parkeren. Binnen werd ons duidelijk dat Jin Lai met name een buffet en wok gelegenheid was. 33 EUR p.p. incl. drank vonden we voor ons vegetariërs toch een beetje gortig, dus maar doorgelopen naar de afhaalcorner, waar we lekkere tofu met groenten en vegetarische foe yung hai hadden besteld en thuis in Amsterdam lekker opgepeuzeld. De volgende dag konden we er nog van eten. Royale porties dus.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Wereldrestaurant Jin Lai bekeken, bekeken ook

Heemstede, Noord-Holland

Haarlem, Noord-Holland

In Wereldrestaurant Jin Lai geweest? Deel je ervaringen!