“Wat een smaak”

Het Uiltje Dutch Craft Beer Bar
Geclassificeerd als nr. 127 van 391 Restaurants in Haarlem
Keukens: Pub en brouwerij
14 december 2017 beoordeeld

We waren in Haarlem onder andere voor deze brouwerij. De avond gecombineerd met The Spartans was zeer aangenaam. En de bieren behoren tot mijn favoriet. Wij hebben ons goed kunnen vermaken met de bieren, om deze vervolgens te kunnen loggen in untappd. We komen zeker nog eens terug.

24 november 2017 beoordeeld

Gewaagd, anders dan anderen en vooral heel lekker. Dat zijn de bieren van Brouwerij Het Uiltje van de enthousiaste en onafhankelijke Haarlemse bierbrouwer Kelvin Ebbinge. Het beste proef je ze in zijn eigen lokaal Het Uiltje. Gelegen in het centrum van Haarlem schenken ze meer dan 30 bieren van de tap. Zowel gebrouwen door Kelvin Ebbinge als van bevriende brouwers.

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lokaal van de Haarlemse brouwerij Het Uiltje. In ieder geval de best bereikbare. De oneindige reeks taps achter de bar is een indrukwekkend gezicht, net als de nog langere 'menukaart'. Naast de 30 tapbieren is er nog een groot aanbid op fles. Er is voldoende keuze om de hele avond 'eigen merk' te drinken. De barman is gied geïnformeerd over de bier en assisteert in het vinden van de juiste keuze. Er komt een divers publiek. Opvallend was wel de sluitingstijd. 24:00 op donderdag. Had wat later gemogen.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek om je bierbehoefte in te vullen.
Meer dan 30 bieren van de tap en de mogelijkheid voor beer tasting!
Altijd iets anders en verrassends op de tap

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi bar in het centrum van Haarlem met 30 taps en nog groter assortiment flessen, veel eigen bieren van de tap maar ook van bevriende brouwerijen en de meeste taps roteren regelmatig, vriendelijk en vakkundig personeel die zelf ook van speciaalbier houden...

Reizigers die Het Uiltje Dutch Craft Beer Bar bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Het Uiltje Dutch Craft Beer Bar geweest? Deel je ervaringen!