“Als altijd...fantastisch!”
Beoordeling van MarrakeZ

MarrakeZ
Reserveren met
MarrakeZ is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 152 van 391 Restaurants in Haarlem
Keukens: Marokkaans
Beschrijving: ER EVEN TUSSENUIT! Even ontsnappen aan de drukte en toe aan dat vakantiegevoel? Midden in het centrum van Haarlem, vlak bij het levendige Raaks-kwartier, kun je daar bij MarrakeZ zo lang van genieten als je zelf maar wilt! Wij bieden een plek waar je de dag ontspannen start met een lekker ontbijt, waar je tussen het winkelen door heerlijk kunt lunchen of een kop koffie, thee doen. Een plek waarvoor je samen met collega’s even je stoffige werkplek verlaat en een plek voor quality time met vrienden en familie. Onze chefs en barista'proberen zoveel mogelijk gebruik te maken van verse en biologische producten. En van woensdag t/m zaterdag in de avond kunt u genieten van Arabische mezzes!
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mezzes, heel vriendelijke bediening, gewoon een hele leuke tent!
Leuk om veel gerechtjes te proberen en ze zijn allemaal even lekker. Betrokken en enthousiast personeel, leuk!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege Moederdag hier een high tea gedaan. Erg lekker en smakelijk, ook erg veel keus qua soorten thee. Behalve dat ook verrassend ruim en sfeervol ingericht. Prachtige, verlichte mozaïek koepel achterin. Aardig en attent personeel. Voor een lunch of thee zeker de moeite waard. Dineren kan ook, maar alleen op woensdag tm zaterdag, eventueel in combinatie met een filmbezoek in de nabijgelegen Pathé.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

dit leuke restaurantje/ eetcafé heeft heerlijke lunches op een iets andere manier bereid. met kruiden uit de Marrokkaanse keuken en met de inrichting waan je je echt in Marrakech

25 maart 2018 beoordeeld

Met vele knusse hoekjes om thee en koffie te drinken is dit een echte aanrader. De sfeer is Marokkaans, Als je koffie bestelt, dan krijg je een menukaart met vele soorten koffie en thee. Verrassend is hier een high tea. Een minpuntje is het toilet, Op de ''heren'' hangt alleen een urinoir, Met als gevolg dat je alleen op het damestoilet kunt zitten.

19 februari 2018 beoordeeld

Ik was hier met familie (6 volwassenen) en we hadden gekozen voor de chef special mezze menu a 34,95 pp.
Eerst de koude Mezze, baba ghanoush, houmous ed. zeer weinig smaak aan alle hapjes.. het gefrituurde brood was doordrenkt met olie. Niet fantastisch dus.
De warme mezze, waren saai.. en zeer flauw gekruid. Dessert was hang op met gecondenseerde melk en een paar walnootjes. Helemaal een domper was het saaie dessert omdat we naast een grote vitrine zaten met de meest fantastisch uitziende taarten. Weinig verassend en veel te duur voor wat je krijgt.
De inrichting daarentegen was echt ontzettend mooi! Ook het servies was prachtig.. Maar om daar voor nou terug te gaan naar dit restaurant..
Tot overmaat van ramp werd er 48 euro te veel berekend op de bon.. 2 flessen wijn boven op de 2 glazen wijn die genuttigd waren.

Reizigers die MarrakeZ bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

Hoofddorp, Haarlemmermeer
Haarlem, Noord-Holland

In MarrakeZ geweest? Deel je ervaringen!