“Heerlijk Thais ”
Beoordeling van ZAP Thai by J&C

ZAP Thai by J&C
Reserveren met
ZAP Thai by J&C is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 127 van 395 Restaurants in Haarlem
Keukens: Thais
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje Haarlemse bluesclub hebben wij besloten te gaan eten bij zapthai.
Heerlijk gegeten prima voorgerechten heerlijke viskoekjes
En twee perfecte hoofdgerechten
Leuke jonge dame die ons ontving en uitleg gaf verder heel attente bediening en leuke sfeer.

Datum van bezoek: april 2018

24 februari 2018 beoordeeld

Net het gevoel dat we niet welkom waren
Waren niet welkom
Alleen de rijke mensen werden met eerbied geholpen

Datum van bezoek: februari 2018
Cor C, Eigenaar van ZAP Thai by J&C, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2018

Beste Jacqueline,
We vinden het erg spijtig om je reactie te lezen.
We zijn denken wij juist een klein buurt restaurant waar iedereen welkom is dus daarom ook onze verbazing !
Graag zouden we je nog een keer willen ontvangen als gast en hopelijk kunnen we je ervaring dan omzetten in een positieve.

Team ZAP Thai by J&C

12 februari 2018 beoordeeld

We hadden zin in Thais eten. Via google vonden we dit restaurantje. We wilden eten afhalen maar toen we eenmaal de uitnodigende inrichting zagen, zijn we blijven eten. We hebben drie gangen gegeten, de gerechten zijn allemaal even lekker en smaakvol. En... niet onbelangrijk... de bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Wij komen terug.

Datum van bezoek: februari 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten, Thaise viskoekjes, soep, curry; alles zeer smaakvol. Lekker ook bij echt Thais bier: ik waande me weer even in Bangkok.
Personeel zeer vriendelijk en het werd vrij vlot geserveerd.
Hier ga ik vaker terugkomen, mjam, wat een ontdekking!
Ook fijn om te weten: het is even buiten het centrum van de stad, dus plenty parkeergelegenheid!

Datum van bezoek: december 2017
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers en heerlijk van
smaak. We hebben hier een heerlijk drie gangen menu gegeten. Alles was erg lekker en knapperig van smaak. De bediening was erg attent en vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die ZAP Thai by J&C bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In ZAP Thai by J&C geweest? Deel je ervaringen!