“Ontzettend lekker gegeten en leuke bediening”
Beoordeling van ZAP Thai by J&C

ZAP Thai by J&C
Reserveren met
ZAP Thai by J&C is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 127 van 395 Restaurants in Haarlem
Keukens: Thais
12 februari 2018 beoordeeld

We hadden zin in Thais eten. Via google vonden we dit restaurantje. We wilden eten afhalen maar toen we eenmaal de uitnodigende inrichting zagen, zijn we blijven eten. We hebben drie gangen gegeten, de gerechten zijn allemaal even lekker en smaakvol. En... niet onbelangrijk... de bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Wij komen terug.

Datum van bezoek: februari 2018

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten, Thaise viskoekjes, soep, curry; alles zeer smaakvol. Lekker ook bij echt Thais bier: ik waande me weer even in Bangkok.
Personeel zeer vriendelijk en het werd vrij vlot geserveerd.
Hier ga ik vaker terugkomen, mjam, wat een ontdekking!
Ook fijn om te weten: het is even buiten het centrum van de stad, dus plenty parkeergelegenheid!

Datum van bezoek: december 2017
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers en heerlijk van
smaak. We hebben hier een heerlijk drie gangen menu gegeten. Alles was erg lekker en knapperig van smaak. De bediening was erg attent en vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
11 september 2017 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten met z'n drieën. We hadden alle drie andere gerechten, zowel voor- als hoofdgerecht en we vonden het allemaal erg lekker. De bediening is ook erg behulpzaam en vriendelijk. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even buiten de binnenstad vind je dit restaurant. Naast een frisse inrichting hebben ze heerlijk eten en een goede bediening.
Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die ZAP Thai by J&C bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In ZAP Thai by J&C geweest? Deel je ervaringen!