“Verfrissend ”
Beoordeling van ZAP Thai by J&C

ZAP Thai by J&C
Reserveren met
ZAP Thai by J&C is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 124 van 407 Restaurants in Haarlem
Keukens: Thais
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even buiten de binnenstad vind je dit restaurant. Naast een frisse inrichting hebben ze heerlijk eten en een goede bediening.
Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

2 september 2017 beoordeeld

Afgelopen week voor de 2e keer gegeten bij Zap Thai. Prima keuze op de kaart, mooie en voldoende porties. Zeer vriendelijk personeel!

Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld

De bediening is geweldig vriendelijk. De dames in de keuken zijn geweldig goed in het bereiden van de Thaisegerechten.
(tip) Wel dien je genoeg muntgeld bij je te hebben voor het parkeren (2,85/uur).
Cor D.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn moeder en ik kwamen gisteravond om 21.15 nog het restaurant binnen met de vraag of wij nog welkom waren omdat de keuken open was tot 21.30. Met open armen werden wij ontvangen en niets was een probleem. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer lief. Een echte aanrader dus!!!!!

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de AH actie hier gegeten. Fantastisch. Een aanrader dus. Het is een heel klein restaurant (8 tafels), er is dan ook zeker tijd voor een praatje.
Het eten is geweldig, niet overdadig, precies prima. Alles zelf gemaakt volgens mij. Heerlijk.
We komen hier zeker terug!

Reizigers die ZAP Thai by J&C bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In ZAP Thai by J&C geweest? Deel je ervaringen!