“Gezellig”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke drukke bar met vriendelijk personeel en een grote verscheidenheid aan verschillende soorten bier

Datum van bezoek: september 2018

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kroeg in Haarlem. Gezellige sfeer en drukte. De inrichting is wat je van een bruiloft café verwacht.
Prima plek om een avond door te brengen.

Datum van bezoek: januari 2018
24 augustus 2017 beoordeeld

Wij eindigen vaak met een drankje en borrelhapje bij De Lift. Supervriendelijke bediening en altijd weer een leuke plek om neer te strijken.

Datum van bezoek: juli 2017
29 december 2016 beoordeeld

Tafeltjes bieden ruimte aan alle gasten, maar maakt de sfeer is weg. Overal groepjes die, of uitgebreid discussieren met 1 kop thee of 1 biertje, of allemaal achter hun multimedia verscholen zitten. Matige muziekkeuze en geluid/volume. Matige bediening/hygiene/glasruiming van de tafels. Toilet kon ook wat aandacht gebruiken.

Datum van bezoek: december 2016
6 december 2016 beoordeeld

Door de drukte in de Jopenkerk verdreven kwamen we op de Grote Markt dit gezellige bier- en eetcafé tegen. Een warm ontvangst en deskundige uitleg over de vele speciale bieren van de tap. Een echt bruincafé waar we ons thuis voelen. Op advies van de barkeeper een First Born van Brouwerij 't Uiltje genoten, daarna de Gulpener Verse Hop. Uiteraard allemaal van de tap. Er is een kleine kaart (keuze uit 3 gerechten). We kozen voor de Kipsaté en voor de Angus stoofvlees in biersaus. Waar een verrassing! Beide gerechten waren fantastisch, en dat voor slechts 11,50 per gerecht. Houdt je van bier, denk je in Haarlem gauw aan de Jodenkerk. Maar wat ons betreft zijn 't Kantoor en dit bruincafé De Lift betere alternatieven! Hier gaan we vaker heen!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die De Lift bekeken, bekeken ook

In De Lift geweest? Deel je ervaringen!