“Altijd leuk voor een drankje”
Beoordeling van De Lift

De Lift
Geclassificeerd als nr. 155 van 397 Restaurants in Haarlem
Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
24 augustus 2017 beoordeeld

Wij eindigen vaak met een drankje en borrelhapje bij De Lift. Supervriendelijke bediening en altijd weer een leuke plek om neer te strijken.

Datum van bezoek: juli 2017

29 december 2016 beoordeeld

Tafeltjes bieden ruimte aan alle gasten, maar maakt de sfeer is weg. Overal groepjes die, of uitgebreid discussieren met 1 kop thee of 1 biertje, of allemaal achter hun multimedia verscholen zitten. Matige muziekkeuze en geluid/volume. Matige bediening/hygiene/glasruiming van de tafels. Toilet kon ook wat aandacht gebruiken.

Datum van bezoek: december 2016
6 december 2016 beoordeeld

Door de drukte in de Jopenkerk verdreven kwamen we op de Grote Markt dit gezellige bier- en eetcafé tegen. Een warm ontvangst en deskundige uitleg over de vele speciale bieren van de tap. Een echt bruincafé waar we ons thuis voelen. Op advies van de barkeeper een First Born van Brouwerij 't Uiltje genoten, daarna de Gulpener Verse Hop. Uiteraard allemaal van de tap. Er is een kleine kaart (keuze uit 3 gerechten). We kozen voor de Kipsaté en voor de Angus stoofvlees in biersaus. Waar een verrassing! Beide gerechten waren fantastisch, en dat voor slechts 11,50 per gerecht. Houdt je van bier, denk je in Haarlem gauw aan de Jodenkerk. Maar wat ons betreft zijn 't Kantoor en dit bruincafé De Lift betere alternatieven! Hier gaan we vaker heen!

Datum van bezoek: november 2016
1 oktober 2016 beoordeeld

Gezellig om een drankje te doen, op de uitgaanstocht savonds. Overdag goed op het terras zitten en van de zon genieten

Datum van bezoek: juni 2016
8 juli 2016 beoordeeld

Leuk cafe met terras, tafelspelen en af en toe Live muziek. Ze hebben veel soorten bier waaronder Palm, Koninck en Jopenhoppen Adriaan.
Een uitstekende bediening staat je op te wachten en het is goed te weten dat De Lift de meeste 'Adriaantjes' van Nederland verkoopt.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die De Lift bekeken, bekeken ook

In De Lift geweest? Deel je ervaringen!