“Heerlijk eten en goede bediening”
Beoordeling van De Lachende Javaan

De Lachende Javaan
Geclassificeerd als nr. 12 van 398 Restaurants in Haarlem
Keukens: Indonesisch
Wijk: Centrum
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier op zaterdagavond gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een rijsttafel Biasa besteld. De kwaliteit van het eten was super, met een leuke ambiance.

Wat ons betreft een aanrader als je in Haarlem wilt dineren

Datum van bezoek: oktober 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekkere gerechten, de
Uitgebreide rijsttafel heeft heerlijke gesmaakt. Goede en snelle bediening.

14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische rijsttafels (gewone en vegetarische rijsttafel) met heerlijke Indonesische gerechten. Alleen maar verse gerechten met geweldige smaaksensaties. Een dame blanche als dessert maakte onze avond helemaal af. Zeer aan te bevelen restaurant met prima bediening!

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de rijsttafel voor 2 van 28,95 pp. Het was echt super lekker! Goede en kruidige smaken. Had iets meer rijst bij gemogen, maar we zaten zonder ietsrer rijst ook stampvol! Jammer dat ze er oranjeboom bier tappen... Personeel is heel vriendelijk! Zeker een aanrader

27 augustus 2018 beoordeeld

Mooi restaurant met fijne aankleding en aandacht voor kunst. de ontvangst is vriendelijk en precies. We hebben een basisrijststafel gegeten die niet alleen zeer ruim was, maar ook mooi gevarieerd: verschillende vleesgerechten, ruime keuze aan groeten, uiteenlopende sausen … .

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Lachende Javaan bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In De Lachende Javaan geweest? Deel je ervaringen!