“Leuk terras”
Beoordeling van Grand Café Brinkmann

Grand Café Brinkmann
Reserveren met
Grand Café Brinkmann is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 351 Restaurants in Haarlem
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Aan het mooiste plein van Haarlem ligt al meer dan 135 jaar Grand Café Brinkmann. Een historische plek waar je heerlijk kan ontbijten, lunchen en dineren.
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het mooie terras op het plein geluncht met mijn vriendin. Alles ziet er goed verzorgd uit en we hebben lekker gegeten.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter afsluiting van ons uitje in Haarlem neergestreken op het terras van Brinkman. Na een kopje thee lekker gegeten. Prima kaasfondue en kipsate. Attente en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

1 september 2017 beoordeeld

Mooie lokatie natuurlijk. We zaten vandaag 2 keer in het zonnetje op het terras. De bediening is goed. Binnen is er een prachtig sfeervol café, je kunt er ook goed eten.
Koffie is prima en de pittige kip en de tonijn op brood zijn beide goed voor een lunch.

31 augustus 2017 beoordeeld

Grand cafe ...groot maar op een of andere manier toch het knusse van klein.
zeker in de wintermaanden...sfeer bepaald toch wat je besteld.
Ze hebben daar pattisserie maar ook broodjes , soep etc en dat in een van de leukste stad van Nederland!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen regelmatig bij De Brinkman; de service is er prima en het terras op de Grote Markt is lekker groot en overdekt; bij kouder weer ook met heaters.

Reizigers die Grand Café Brinkmann bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Grand Café Brinkmann geweest? Deel je ervaringen!