“Authentiek,vullend en betaalbaar.”

Restaurant in ‘t Goede Uur
Geclassificeerd als nr. 40 van 391 Restaurants in Haarlem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk klein restaurantje in de wijk de vijfhoek.
Prachtig gelegen naast een mooie kerk en midden in de stad.
Korte beschrijving van t restaurant knus,ietwat gedateerd( dus heeft ook wel weer wat ).
Zeer geschikt voor kleine gezelschapjes en ook zeker voor eeen romantisch avondje ( nisjes).
De bediening vlot en netjes.
Zeer oplettend .
En t eten super lekker tenminste als je van kaas houdt .
Kaasfondue en raclette is eigenlijk waar t restaurant bekend om staat.En terecht wat lekker en meer dan genoeg.
Aanrader.

4 maart 2018 beoordeeld

Hier kun je heerlijk en gezellig genieten van overheerlijke kaasfondeus, raclette en stoofpotjes vergezeld van niet te versmaden wijnen. Echt een aanrader.

5 november 2017 beoordeeld

Als je gek bent op kaasfondue en sfeer dan MOET je hier een keer eten! Het is een ware belevenis. De kaasfondue is altijd heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk. Salades zijn wel erg klein aan het worden lijkt. We aten met drie personen en kregen 1 klein kommetje. Zo eet je echt alleen maar brood en kaas. Dat is jammer.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week geweest . Kwam hier met m’n oma ongeveer 36 jaar geleden . Nog een leuk gezellig en goed restaurant ( je)

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in een ouderwets avondje kaasfondue en we werden niet teleurgesteld. Het knusse restaurant zit in een charmant pand in de binnenstad van Haarlem. Mooie keuze in kaasfondues. Wij hadden voor dezelfde gekozen waardoor we een grote pan kaasfondue kregen om te delen. Achteraf was het beter geweest on beide een andere te kiezen, zo kun je alsnog delen maar proef je twee verschillende (tip). Ook het dessert was heerlijk. We hebben er met veel plezier gegeten en komen binnenkort nog eens!

Reizigers die Restaurant in ‘t Goede Uur bekeken, bekeken ook

In Restaurant in ‘t Goede Uur geweest? Deel je ervaringen!