“Nooit meer”
Beoordeling van Back to Basics

Back to Basics
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Back to Basics is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 140 van 391 Restaurants in Haarlem
Keukens: Italiaans
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Teamuitje (30pers). Twee uur wachten op een koude pasta pesto. Je hebt honger dus je eet het toch wel op. Alle losse gasten die later kwamen zijn al weg.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige ontvangst maar slechte pizza. Toen ik op de vraag van het meisje dat bediende aangaf dat de bodem wel erg tegenviel (was zacht, de korst was zacht, lauw, taai, moest een beetje denken aan de kant-en-klaar pizzabodems van AH) gaf ze dat door aan de baas. Die het vervolgens achter de bar luid in het Italiaans besprak met de rest van het personeel, die op hun beurt weer reageerden met ‘wie, welke mevrouw, waar?’ En ook weer luid hoorbaar constateerden dat ik wel gewoon zat te eten. Maar niemand die de moeite nam het even zelf met mij te bespreken. De pizza stond gewoon op de rekening. Uiteraard.

24 januari 2018 beoordeeld

Top pizza op tijd bezorgd. Zijn niet de goedkope pizza's van de concurrent.Dit is kwaliteit en daar heb ik wel wat voor over. moet ze snel een keer in de zaak zelf gaan bezoeken.

6 december 2017 beoordeeld

Aardige bediening en heerlijke pizza's van eerlijke ingrediënten. Kan niet beter! En die knipogen van de Italiaanse pizzabakker maken het bezoek nog eens extra spannend...

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd via Iens.
De kaart is prima. Heerlijk voorgerecht voor 2 personen die we voor 3 wenste. Dit kon niet maar het was voldoende voor 3. De pizza’s prima smaak en goed belegd.

De bediening van de wat oudere serveerster mag wel iets vriendelijker ook naar haar collega toe.
Goed restaurant om daarna bij Pathé naar een leuke film te gaan.

Reizigers die Back to Basics bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Back to Basics geweest? Deel je ervaringen!