Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Naast de locatie en de mooie, ruime en van alle faciliteiten voorziene suite, Kleine Hout 7, was de gastvrijheid van de dames aan de receptie super.
Midden in centrum van Haarlem een fantastische lokatie . Ontbijt is mogelijk direkt naast/ tegenover de receptie

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

De accommodatie is mooi gelegen, middenin het centrum in een gezellig straatje. Overal zijn restaurants in de buurt. De suite is ruim, wij waren er in totaal met 2 volwassenen en 1 kind. Het was fijn dat er een bad was en een douche apart. Het ziet er allemaal netjes uit.
Minder vond ik: vloerbedekking in 1 slaapkamer, liever overal hout en er was geen airco terwijl het tijdens ons verblijf (overdag rond de 30 graden) erg heet was. Er is wel 1 ventilator in de warmste slaapkamer.
Verder erg vriendelijk en behulpzaam personeel van de Brasss suites (daar doen je in- en uit te checken)

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer tevreden het was een super mooi appartement met alle nodige spullen.
Heel netjes en mooi schoon was alles.
Het bed sliep geweldig.
Je kon er heerlijk een koffie of thee zetten bij aankomst.
Dat stond al klaar.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Gister met mijn man een nacht in één van de suites blijven slapen en dat is erg goed bevallen. De suite was erg mooi en volledig ingericht. Je kon thee en koffie zetten, goede minibar, kaarsenhouders voor de gezelligheid, leuke lampen, goed bed, heerlijk bad en regendouche en een lekker ontbijt wat gebracht wordt op de kamer. Kortom heel erg fijn plekje, zeker aan te raden!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

De suite/appartement kleine hout nr V (vijf) is echt een fijne plek. Over de hele verdieping is het appartement gerealiseerd. Erg fijn dat er dagelijks worst schoon gemaakt en dat het op een hele mooie plek midden in de binnenstad is. Ook de karakteristieken van het appartement is heerlijk, oude vloer, hoge plafonds, mooie ramen én een eigen dakterras.
Wil je een leuke plek, met appartement faciliteiten direct in de binnenstad? Dan zit je goed.

Datum van verblijf: september 2019