Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer tevreden het was een super mooi appartement met alle nodige spullen.
Heel netjes en mooi schoon was alles.
Het bed sliep geweldig.
Je kon er heerlijk een koffie of thee zetten bij aankomst.
Dat stond al klaar.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Gister met mijn man een nacht in één van de suites blijven slapen en dat is erg goed bevallen. De suite was erg mooi en volledig ingericht. Je kon thee en koffie zetten, goede minibar, kaarsenhouders voor de gezelligheid, leuke lampen, goed bed, heerlijk bad en regendouche en een lekker ontbijt wat gebracht wordt op de kamer. Kortom heel erg fijn plekje, zeker aan te raden!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

De suite/appartement kleine hout nr V (vijf) is echt een fijne plek. Over de hele verdieping is het appartement gerealiseerd. Erg fijn dat er dagelijks worst schoon gemaakt en dat het op een hele mooie plek midden in de binnenstad is. Ook de karakteristieken van het appartement is heerlijk, oude vloer, hoge plafonds, mooie ramen én een eigen dakterras.
Wil je een leuke plek, met appartement faciliteiten direct in de binnenstad? Dan zit je goed.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Een weekendje weg geweest en vernacht in dit hotel.
Er waren verrast over de lokatie want de suite waar wij in verbleven zat op een andere lokatie dan waar de receptie zit. De suite was erg ruim en goed verzorgd, er was een zit gedeelte, de slaap gedeelte, een bad en een aparte ruimte met douche en wc. De ruimte waar de wc en douche in zat is niet erg groot maar doordat je nog de natte ruimte hebt waar het bad met wastafel in zit is dit niet echt storend. Bij deze suite hadden we een balkon met uitzicht op de kerk. Het bed is prima en de kussens zijn ook goed, ik houd er niet van om van die slappe niks zeggende kussens te hebben. Al met al een goede en ruime suite. Wij zijn er zeer tevreden over.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Locatie is prima, ruimte op zich is prima qua oppervlak.
Wel veel achterstallig onderhoud mbt aanwezige meubels. TV hangt los, gaten in bankjes, kapotte lampen etc.
Badkamer is meer dan prima

Raambekleding slaapkamer is gering; kamer blijft vrij licht snachts. Normaal geen probleem, wel als je naast een lantaarnpaal slaapt qua hoogte.

Bijbehorende parking is vrij ver weg. Reguliere parkeergarage zit dichterbij en qua kosten gelijk. Daar kun je dus beter de auto parkeren.

Minibar wordt niet dagelijks aangevuld, koffie en thee worden maar eenmaal verstrekt.

Er wordt amper tot niet schoongemaakt. Niet tussen verschillende verblijfsdagen en niet tussen verschillende gasten. Wij troffen spullen van de vorige gasten nog aan op terras, in koelkast en in de badkamer.
Nadat schoonmaak geweest was troffen we zelfs een keer meer troep aan dan we zelf gemaakt hadden...
Vloer was heel smerig evenals de meubels. Kopjes waren nog te vies om aan te pakken en moesten eerst nog schoongemaakt worden (resten in glazen/kopjes) de gang stinkt enorm naar iets wat aan het rotten is.

Zeker geen 4 sterren-waardig en met name door achterstallige zaken en niet afdoende schoongehouden ruimtes.
Daarnaast geen aanvulling koffie of thee en een oude, loshangende kabel-tv die erg gedateerd is.
Meubels die er staan, zijn overigens van lage kwaliteit. Misschien teveel gevraagd voor 4 sterren, maar wel opvallend.

Prima verblijf op een prima locatie als je hele dagen op pad bent. Waardering 4 sterren echt aan de hoge kant, daar kun je 1 a 2 sterren wegdenken. Jammer, want de potentie is er zeker.

Datum van verblijf: juli 2019