Beoordeeld op 28 november 2019

De op een prima gelegen locatie gelegen hotel kan wel een injectie gebruiken. Een gedreven hotelier kan hier zijn hart ophalen. De verdiepingen met gehorige kamers kunnen opnieuw ingedeeld worden. Verdieping voor verdieping kan een update ondergaan. De badkamer op onze kamer dateerde uit eind jaren '70 - begin '80. De organisatie omtrent het ontbijt kan ook een ervaren horeca-impuls gebruiken. De terugkeerfactor is klein terwijl het wel op een prachtige plek ligt.

Kamertip: Lees eerst de reviews over dit hotel.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 november 2019

als je met twee mensen op bed ligt 2 persoonsbed dan kom je in het midden met elkaar in een soort bad kuip te liggen de handdoeken die op bed klaar liggen voor je zijn als vast nat gemaakt dat het bed aan voelt als bad heb je rug problemen of kan beter weg blijven bij dit hotel je kan meer een slechte B&B noemen

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Een rustig hotel (de vetrouwende worden van de baas)gereserveerd voor 3 dames op leeftijd blijkt een zeker slecht onderhouden pand te zijn met kamers die niet goed onderhouden worden en vreselijk gehorig. Oude wc met kapotte bril ,douches die lekken,gordijnen die et niet hangen,of half eraf .Er word dag en nacht met deuren geslagen, in t week-end gefeest tot diep de nacht.
Je komt er absoluut niet tot rust en het verpest gewoon je vakantie. De eigenaar is onbereikbaar als er klachten zijn.Na de eerste nacht en klachten heeft ie 1 keer reactie gegeven zonder positief gevolg,daarna niks meer. (Volgens de eigenaar zijn er nooit klachten )
In het gastenboek ook veel klachten evenals op tripadvisor. Jammer dat ik dat niet heb bekeken voordat ik de reservering bevestigde. Het personeel is erg behulpzaam ,vriendelijk en horen machteloos de klachten aan. Het ontbijt was perfekt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Na 129 euro betaald te hebben, bleek het om een dienstbodenkamertje te gaan (kamer 117), van 1 ½ bij 2… “Uw badkamer is aan de overkant van de gang. O ja, en deze prijs is zonder ontbijt! Omboeken naar een andere kamer? We zitten vol!” Dit laatste bleek achteraf niét waar: op internet kon men nog boeken.

Het bezemhok stond vol sigarettenrook. We hebben maar kort kunnen slapen in dit bedompte hok.

Een absolute afrader, dit ‘hotel’!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

De ligging van het hotel is perfect. Maar daar blijft het ook bij. Het is de €130,00 voor 1 nacht voor 2 personen exclusief ontbijt absoluut niet waard.

De kamer had een twijfelaar van 1,40m. Best wel krap voor zn tweetjes. Het gordijn wat er hing kon maar de helft van het raam bedekken. Erg apart, gezien iedereen dan dus continue naar binnen kan kijken en je vroeg wakker wordt van het licht ‘s ochtends. Badkamer is oud en kan een goede opknapbeurt gebruiken. Énorm gehorig. Buren die aan het douchen waren klonk alsof ze naast bed bed stonden.

Datum van verblijf: juli 2019