Beoordeeld op 26 juli 2020

Toplocatie! Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel, goede ligging. Kamers waren erg netjes en schoon. Door COVID-19 werden de regels goed gehandhaafd. Het regende bij het verlaten van het hotel en we kregen paraplu's mee. Erg vriendelijk allemaal.
Gezellige bar met leuk personeel!

Datum van verblijf: juli 2020
Frans Hals, General Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Juudje,

Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons! Voor ons is gastvrijheid erg belangrijk, en het is dan ook fijn om te lezen dat u zo tevreden was met de service van ons personeel. Wij zullen uw vriendelijke woorden dan ook zeker meenemen en doorgeven aan de betreffende personeelsleden!
Wij hopen dat u weer voor ons hotel zal kiezen bij een volgend verblijf in Haarlem!

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben een prettig verblijf gehad in dit hotel. De ligging, in het centrum, is perfect. Dichtbij de restaurants, terrassen, de grote markt en kerk. Dichtbij de opstapplaats voor rondvaarten
We hadden een prima kamer.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geachte Meander,

Het was ons een genoegen om u als gast te mogen ontvangen in ons hotel! Het is dan ook erg fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf, en dat wij bij mochten dragen aan een fijn bezoek aan de prachtige stad Haarlem!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 22 juli 2020

We werden hartelijk ontvangen. Konden nog niet inchecken, maar wel onze koffer al achter laten. Op een plattegrond werd duidelijk uitgelegd waar we van alles en nog wat konden vinden. Kregen leuke tip van een terras op het dak van een parkeergarage. Kamer was schoon en verzorgd! Prima ontbijt en ondanks alle coronaregels hebben we een heerlijk verblijf gehad!

Geachte Ingetje,

Het is altijd erg fijn om een beoordeling te lezen zoals die van u! Het is voor ons erg belangrijk dat wij optimaal bij kunnen dragen aan een bezoek aan de prachtige stad Haarlem, en wij zullen uw complimenten dan ook zeker doorgeven aan de collega die u tijdens uw verblijf geholpen heeft!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Haarlem!

Beoordeeld op 25 juni 2020

Een schone verzorgde kamer en badkamer. De locatie is echt Top! Je staat binnen 2 minuten in de gezelligheid van het centrum. Ontbijt kun je beter elders in de stad nuttigen, dan heb je meer waar voor je geld. In het hotel stelt het niet veel voor.

Kamertip: Mbt de kamers heb ik niet voldoende ervaring. Wij zaten op de 1e verdieping en dat was prima!
Datum van verblijf: juni 2020
Amrath Grand Hotel Frans Hals, Owner van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Geachte hotelhaarlem123,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. Het was ons een genoegen om u te mogen verwelkomen.

Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op!

Beoordeeld op 24 februari 2020

Locatie is perfect, is een van de weinig positieve punten. Ontbijt is erg karig te noemen, weinig keus in type brood. Het te snijden brood is snel op en wordt niet aangevuld. Personeel is niet merkbaar ingewerkt en vind het achterhalen van het kamernummer belangrijker Dan aanvullen van beleg e.a.
Onze kamer lag boven de afzuiginstallatie van keuken en airco, herrie dus ook kun je dan geen raam open zetten. Prijs kwaliteisverhouding klopt hier van geen kant eerder 2* Dan een 4* hotel. Teleurstellend.

Kamertip: Zou hier niet gauw weer zoeken of je vervalt in extreem dure kamer, achterkant in de herrie van afzuig en airco !
Datum van verblijf: februari 2020
FransHalsHotel, Front Office Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Geachte Marathon42ultra,

Bedankt voor uw duidelijke feedback. Wij zullen uw aanmerkingen zeker doorgeven aan het management. Wij zullen zeker ons best doen om te kijken wat wij in uw situatie kunnen verbeteren. Het is voor ons belangrijk dat al ons personeel goed is ingewerkt, en zullen het betrokken personeel hier zeker bij ondersteunen.
Hartelijk dan voor uw verblijf.