Beoordeeld op 22 juli 2020

We werden hartelijk ontvangen. Konden nog niet inchecken, maar wel onze koffer al achter laten. Op een plattegrond werd duidelijk uitgelegd waar we van alles en nog wat konden vinden. Kregen leuke tip van een terras op het dak van een parkeergarage. Kamer was schoon en verzorgd! Prima ontbijt en ondanks alle coronaregels hebben we een heerlijk verblijf gehad!

Datum van verblijf: juli 2020
Frans Hals, General Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Ingetje,

Het is altijd erg fijn om een beoordeling te lezen zoals die van u! Het is voor ons erg belangrijk dat wij optimaal bij kunnen dragen aan een bezoek aan de prachtige stad Haarlem, en wij zullen uw complimenten dan ook zeker doorgeven aan de collega die u tijdens uw verblijf geholpen heeft!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Haarlem!

Beoordeeld op 25 juni 2020

Een schone verzorgde kamer en badkamer. De locatie is echt Top! Je staat binnen 2 minuten in de gezelligheid van het centrum. Ontbijt kun je beter elders in de stad nuttigen, dan heb je meer waar voor je geld. In het hotel stelt het niet veel voor.

Kamertip: Mbt de kamers heb ik niet voldoende ervaring. Wij zaten op de 1e verdieping en dat was prima!
Datum van verblijf: juni 2020
Amrath Grand Hotel Frans Hals, Owner van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Geachte hotelhaarlem123,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. Het was ons een genoegen om u te mogen verwelkomen.

Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op!

Beoordeeld op 24 februari 2020

Locatie is perfect, is een van de weinig positieve punten. Ontbijt is erg karig te noemen, weinig keus in type brood. Het te snijden brood is snel op en wordt niet aangevuld. Personeel is niet merkbaar ingewerkt en vind het achterhalen van het kamernummer belangrijker Dan aanvullen van beleg e.a.
Onze kamer lag boven de afzuiginstallatie van keuken en airco, herrie dus ook kun je dan geen raam open zetten. Prijs kwaliteisverhouding klopt hier van geen kant eerder 2* Dan een 4* hotel. Teleurstellend.

Kamertip: Zou hier niet gauw weer zoeken of je vervalt in extreem dure kamer, achterkant in de herrie van afzuig en airco !
Datum van verblijf: februari 2020
FransHalsHotel, Front Office Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Geachte Marathon42ultra,

Bedankt voor uw duidelijke feedback. Wij zullen uw aanmerkingen zeker doorgeven aan het management. Wij zullen zeker ons best doen om te kijken wat wij in uw situatie kunnen verbeteren. Het is voor ons belangrijk dat al ons personeel goed is ingewerkt, en zullen het betrokken personeel hier zeker bij ondersteunen.
Hartelijk dan voor uw verblijf.

Beoordeeld op 17 februari 2020

Geweldig hotel (mooie kamers en nog fraaier dak) in hartje centrum Haarlem. Het hotel ligt ingeklemd tussen het Spaarne (rondvaart, Teylers museum), het gerechtsgebouw en de Bavokerk. Parkeergarages nabij, evenals het station. Alle bezienswaardigheden, meerdere musea en volop winkels op loopafstand. De klantvriendelijkheid van de medewerkers (receptie, bar en de gastvrouw bij het uitgebreide ontbijtbuffet) voelen als een warm bad. Men voelt zich echt 'gast' van het hotel en de stad.

Datum van verblijf: februari 2020
FransHalsHotel, Front Office Manager van Amrâth Grand Hotel Frans Hals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Geachte Xander,

Bedankt voor de mooie complimenten en de uitgebreide review over ons hotel. Wij zijn erg blij dat wij er mede voor hebben kunnen zorgen dat u een goed verblijf heeft gehad in het prachtige Haarlem. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, fijne service en goede locatie. Dat is mijn eerste gedachte als ik naar de kamer loop. Op de gang op elke verdieping staat een waterkoeler en een fruitschaal met appels.
Het bed daarentegen vinden wij allebei verschrikkelijk. Veel te zacht en biedt totaal geen comfort. Mijn vriend krijgt er rugpijn van en ik nekpijn. Balen. De badkamer is mooi, alleen de douche werkt niet heel prettig.
Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt, €19,50 p.p. vonden we te duur. Toen we een blik naar binnen wierpen, zag het er wel goed uit.
Als de bedden beter waren geweest, waren het 5 sterren geworden.

Geachte Sabine,

Bedankt voor het schrijven van uw beoordeling voor TripAdvisor. Wij hechten veel waarde aan de ervaringen van onze gasten en stellen het zeer op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt. Comfort voor onze gasten vinden wij erg belangrijk. Wij nemen uw feedback graag ter harte om te kijken waar wij de beleving kunnen verbeteren.
Hartelijk dank voor uw verblijf en graag tot een volgend bezoek aan Haarlem!