“Super lekker eten op een gezellig terras”

Urban Frenchy Bistro Toujours
Reserveren met
Urban Frenchy Bistro Toujours is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 393 Restaurants in Haarlem
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Het eten was heerlijk. Wij hadden een Flamsteak gegeten, heerlijk! De bediening was vriendelijk. De locatie is centraal tegen de kerk aan.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig terras met leuke ronde zitjes en terrasverwarming. Het restaurant binnen ziet er super mooi uit, fris en modern! Ook 'hoekjes' waar je wat meer privé met elkaar kan zitten.
De lunchkaart (ziw foto!!) is compact maar hele mooie, smakelijke gerechten.
Wij hadden gekozen voor garnalenkroketjes en de Philly cheese steak slider maar dan met glutenvrijbrood! Beiden waren heerlijk!!

Xiadong S, Manager van Urban Frenchy Bistro Toujours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw review! Wat een complimenten: we glimmen helemaal!

2 oktober 2018 beoordeeld

Gisteren met collegas uit Engeland hier gegeten en het was echt super! Ambiance is fijn, service is uitstekend en het eten was top! Kortom, een hele geslaagde avond. Het personnel was creatief en flexibel in het meedenken met de keuzen van gerechten zodat onze buitenlandse gasten van alles en nog wat konden proberen - super!! Dank jullie wel voor een fijne avond :-)

Xiadong S, Manager van Urban Frenchy Bistro Toujours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Wat een geweldig lieve review! WoW hier doen we het voor!

Hartelijk dank en wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier onlangs geweest met een griep van 35 personen.
In een zijkamertje werden we aan een lange en een ronde tafel geplaceerd.
Als voorgerecht kregen we een proeverij van verschilende items. Het hoofdgerecht mocht je zelf kiezen wat wel fijn was omdat iedereen nogal wat te wensen had.
Als dessert weer allerlei items op een houten plank geserveerd. Leuk en erg lekker.
De wijnen waren lekker van smaak al mocht de witte wijn wel kouder op tafel gezet worden.
De sfeer en bediening was goed en gezellig.
Al met al een top avond in dit restaurant.

Xiadong S, Manager van Urban Frenchy Bistro Toujours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2018

Hartelijk dank voor is recensie! Geweldig om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad: wij vonden het ook een waar genoegen! De wijn zullen we kouder zetten!

Hartelijke groet,

Team Toujours

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in een nabij gelegen hotel. En vanwege het slechte weer kwamen we hier per toeval binnen. Dat bleek een schot in de roos. Gezellige sfeer, goed eten en heerlijke wijn. Echt een aanrader!

Reizigers die Urban Frenchy Bistro Toujours bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Urban Frenchy Bistro Toujours geweest? Deel je ervaringen!