“Genoten van de vleesgerechten met heerlijke grillsmaak!”

Urban Frenchy Bistro Toujours
Reserveren met
Urban Frenchy Bistro Toujours is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 386 Restaurants in Haarlem
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gewinkeld met z'n drieën in Haarlem. Op advies van mijn zoon gegeten bij Toujours op het gezellige terras onder de parasol. De Surf & Turf en Flanksteak smaakten heerlijk; de grillsmaak was goed te proeven. Ondanks het weer was het erg druk, dus reserveren is misschien toch aan te raden. Een adres om te onthouden!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gezeten op terras en heerlijk geluncht. Aardige bediening net aandacht voor de gasten. Broodjes worden mooi geserveerd.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten en gegeten.
Eten was erg lekker en de opmaak was ook prima verzorgd. Locatie op terras en naast de kerk is ideaal om te eten en tegelijk passerende mensen te kijken.
Muziek was sfeervol en prima qua volume.
Personeel was attent en kwamen ook vakgebied langs. Al met al voor ons een zeer aangename verrassing t.o.v. wat je vaak op dergelijke locaties tegenkomt.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten gecombineerd met super attente medewerkers zorgen voor een zeer geslaagde avond.
Het gepocheerde ei bleek niet zacht van binnen en werd door bediening opgemerkt zonder een vraag/klacht van ons. Er kwam direct een nieuw eitje. Gewoon top!

4 maart 2018 beoordeeld

In 't midden van haarlem, bij de Grote Kerk, omgeven door concurrente ligt is Toujours. Bij entree weet je al direct dat de medewerkers goed zijn. Warme ontvangst, ze weten hoe het moet. Dat blijkt ook gedurende de rest vand e avond. Het voorgerecht is wat laat. Daar hoefden wij mniets over te zeggen: ze komen zelf bieden excuses en wat om t goed te maken aan: top!
Inrichting is wel wat vo, maar ook gezellig druk. Er zijn nisjes waar je kan eten voor meer privacy.
Eten is top: hele goede kwaliteit voor mooie prijs: absolute aanrader!

Reizigers die Urban Frenchy Bistro Toujours bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Urban Frenchy Bistro Toujours geweest? Deel je ervaringen!