“Pensioen gevierd van een collega”

Restaurant Het Wapen van Kennemerland
Reserveren met
Restaurant Het Wapen van Kennemerland is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 112 van 394 Restaurants in Haarlem
Keukens: Frans
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 20 personen te gast geweest bij ‘De Stinkende Emmer’. Heel gezellig en gastvrij. Gerechten waren prima van kwaliteit. Vooral de vis met kokos was heerlijk. Kaasplankje fijn van smaak! Bediening attent en alert!

Datum van bezoek: januari 2018

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier afgesproken en we weren prima verrast. Goede bediening, mooie kaart en zeer gezellige ambiance. Sfeer van de oude herbergen, aan de rand van haarlem. Veel kinderen maar die kregen alle ruimte, en zalen voor groepen maar desondanks redelijk vlotte bedieing.

Datum van bezoek: december 2017
27 november 2017 beoordeeld

Met een groep van 12 mensen in dit leuke restaurant goed gegeten. Telkens de mogelijkheid uit 3 verschillende gerechten. Ik had een goed smakende carpaccio, een hertenbiefstuk en warme speculaascake.

Datum van bezoek: november 2017
22 november 2017 beoordeeld

Na een ochtendwandeling wilden we Landgoed Elswout nog bezoeken. Maar voor we daar verder zouden wandelen eerst lunchen bij "de stinkende emmer" klinkt veel leuker dan het wapen van Kennemerland vind ik. (zoek voor de herkomst van de naam stinkende emmer op hun site) Ontvangst hartelijk en joviaal ondanks dat het vol zat. Bediening kwam vlot en de koffie en thee ook. Inmiddels de lunchkaart gevraagd en gekregen. Genoeg gerechten om iets lekkers te vinden. mijn vrouw wilde forelsalade met zuurdesembrood en ik de ibericoham met truffel mayonaise met boerenbruin brood. Bij eten nog een keer koffie en thee. Gerechten keurig opgemaakt op het bord en belangrijker beiden voortreffelijk van smaak en voldoende voor nog een stevige wandeling. Bediening was nog steeds allerhartelijkst en nam de tijd. De thee die mijn vrouw wilde was er niet en eigenlijk nooit omdat zij eigenlijk verkeerd was. Dan maar een kopje gekookt water en het oude zakje. Op de rekening zagen we dat het tweede kopje thee, alleen water dus, niet gerekend was. Nee voor een kopje water ga ik niets vragen was de reactie van de ober. De prijzen zijn schappelijk voor wat men levert. Een plek om nog eens te gaan lunchen.

Datum van bezoek: november 2017
2 november 2017 beoordeeld

Heel goed lunchadres op prima locatie voor fietsers en wandelaars.
Uitstekende service, goede prijs-kwaliteits verhouding en niet alledaagse zeer goede lunchkaart.
Aanrader. Reserveren voorkomt teleurstelling.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurant Het Wapen van Kennemerland bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Restaurant Het Wapen van Kennemerland geweest? Deel je ervaringen!