“Club Spaarne reageert niet op contactverzoeken van klant. Reserveren is hopeloos”
Beoordeling van Club Spaarne

Club Spaarne
Geclassificeerd als nr. 9 van 18 Outdooractiviteiten in Haarlem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Het water op, gedreven door een enorme passie voor plezier. Begin 2005 besloot iemand om zijn passie te gaan uitoefenen. Sander Schmalgemeijer, succesvol (interim) manager en fervent watersporter, vindt eind 2005 zijn nieuwe uitdaging door nautische evenementen op het Spaarne van Haarlem te organiseren. Een uitdaging ontstaan uit zijn passie voor water en gezelligheid. En na jarenlang dienst te doen als havensleper in Rotterdam krijgt de boot ZEEHOND een nieuwe functie in Haarlem. De ZEEHOND en Sander zijn de perfecte combinatie. Club Spaarne is dé ideale plek voor een inspirerende vergadering, een familiefeestje, gezellig samenzijn met vrienden, een brainstormsessie, productpresentatie of teambuilding. De locatie is exclusief voor je eigen groep beschikbaar. Je deelt geen faciliteiten of ruimte met een andere groep. Club Spaarne is op loopafstand van Haarlem Centraal Station. Ons team heeft jarenlange ervaring met het organiseren van (zakelijke) bijeenkomsten en wij maken graag een offerte op maat. Wil je eerst even komen kijken? Dat kan! Maak dan een afspraak om langs te komen.
31 mei 2018 beoordeeld

Club Spaarne reageert niet op emails, reageert niet op SMS, neemt telefoon niet op. Je kunt dus niet reserveren. Hopeloze zaak. Ik zoek wel een andere verhuurder. Alfred.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier uur varen voor € 60,00 in een prachtig gebied met een prima bootje. Dat is echt geen geld voor zo een amusement. Boottocht was echt verrassend mooi. Echt niet verwacht. Wat heeft Haarlem veel te bieden.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een hele relaxte middag gehad. Je kan een mooie route varen. De prijzen zijn goed en de bootjes zijn makkelijk te besturen.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en goede bootjes te huur en prijs is goed te doen. Vroeg reserveren en hopen is helaas een must, maar dat is met elke bootverhuur.

Bekijk meer beoordelingen
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gevaren, medewerkers waren erg aardig en gaven goeie instructies. Een bootverhuur met aantrekkelijke prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot volgende keer!

Reizigers die Club Spaarne bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Club Spaarne geweest? Deel je ervaringen!