“Had iets meer verwacht ”

The Golden Bull ( Meat, wine & Whisky )
Een tafel reserveren
Geclassificeerd als nr. 6 van 425 Restaurants in Haarlem
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van alle enthousiaste recensies had ik iets meer verwacht. Het vlees was lekker, maar de salade armoedig en de friet redelijk. Bediening is snel, attent en erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Samen met een paar vrienden een heerlijk stuk vlees gegeten, was buitengewoon!! Een echte aanrader als je echt even lekker uiteten wilt!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerechten waren smaakvol, vlees was prima, salades waren matig en zeer eenvoudig. 4 x voorgerecht, 4 x hoofdgerecht ( waarvan 3 x ladies size ) 4 drankjes voor € 175,00 (incl. Fooi) is wel aan de hoge kant. Bediening van vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zoonlief bij deze Argentijn gegeten. Heerlijk, ... precies waar je op hoopt bij een ‘vleesrestaurant’. Vriendelijke deskundige bediening.
Wij hebben de kleine entrecote en rib-eye verorberd. Bijlagen erbij, boerenfrietjes en salade .... Top!
Niet goedkoop, wel een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juni 2019 beoordeeld

We hebben met zijn drieeen gegeten, heerlijke steak, lekkere wijn. Leuke bediening die goede wijn aanraad bij de steak. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die The Golden Bull ( Meat, wine & Whisky ) bekeken, bekeken ook

In The Golden Bull ( Meat, wine & Whisky ) geweest? Deel je ervaringen!