“Als je geen plezier hebt in je werk, ga dan iets anders doen.”
Beoordeling van Carillon Restaurant

Carillon Restaurant
Geclassificeerd als nr. 314 van 425 Restaurants in Haarlem
Keukens: Aziatisch
4 weken geleden beoordeeld

Eten was ok, vooral het personeel was vreselijk. Gestresst, onaardig en totaal niet behulpzaam. Het duurde lang voordat we geholpen werden en de serveerster weigerde te vragen aan de keuken of ik een ander soort broodje bij mijn kroketten mocht.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld

Op goed geluk hier op het terras gaan zitten. 3 man personeel maar na 15 minuten heeft niemand ons nog iets gezegd of gevraagd. Zelf maar de aandacht getrokken en de kaart gevraagd. Zalm was heerlijk. Patatjes ook lekker. Salade simpel. Tournedos aan de kleine kant. Toilet erg vies.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Toen we binnen kwamen werden we niet begroet, we vroegen om 2 wijntjes en de serveerster wist niet hoe ze dit moest verweken in het systeem. Daarna kwam ze naar ons toe om te vragen of we wat wilde bestellen, we zeiden we drinken even ons wijntje op. De reactie van de serveerster was.... nou ik heb t erg druk graag nu bestellen. Boven de verwachting smaakte het eten prima, en was de wijn goed.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld

Het was echt top! Goede service, lief personeel. Houd rekening met ze gasten.
1 woord top
En een hele lieve floormanager

Datum van bezoek: juni 2019
24 juni 2019 beoordeeld

ongelooflijk....hoe durf je zo met klanten om te gaan!! Eten is niet te eten...manager te beroerd om jou te woord te staan..shame on you! liever geen eten dan ziek worden!

Datum van bezoek: juni 2019
CYC1188, Front Office Manager van Carillon Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Beste Julie T,

Bedankt voor jullie eerlijke review. Het spijt ons zeer van wat er is gebeurd. De manager die aanwezig was is nieuw en alleen verantwoordelijk voor het hotel, deze was op dat moment druk bezig met iets anders.

De chef integendeel was spoorloos verdwenen, deze is verantwoordelijk voor het eten en de keuken.

Wij hebben u gecompenseerd door de drankjes van het huis te geven en het eten van uw rekening af te halen. In die opzichte hebben wij ons best gedaan. Gastvriendelijker hadden wij op dit moment niet kunnen zijn, nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans willen geven om dit weer recht te zetten.

Reizigers die Carillon Restaurant bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Haarlem, Noord-Holland

In Carillon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!