“2e bezoek ook prima”

Carillon Restaurant
Geclassificeerd als nr. 259 van 384 Restaurants in Haarlem
Keukens: Aziatisch
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier eerder geweest, dat beviel toen prima. Afgelopen weekend dus nig een keer terug geweest. Ons bezoek was weer super. Lekker op het terras gezeten. Heerlijke lunch gehad. Er was een foutje gemaakt, maar dit werd netjes en snel opgelost. Enige puntje vind ik dat het personeel wat chagrijnig rondloopt alsof alles teveel is. Dat vind ik erg jammer.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bonnefooi binnengevallen, alle voorkeur restaurants waren vol. Dus weinig keuze. Bar stond overvol met vuile glazen en vaatwerk. Tafel toegewezen gekregen. Na kwartier kwam bediening vragen of we wat wilden bestellen. Drank kwam niet door. Serveerster was vergeten onze order in systeem te zetten. Eten kwam na ruim uur door. Geheel was smakeloos en slecht. Wat een puinhoop deze zaak zeg. Borden niet leeggegeten, betaald en vertrokken. Wat is bestaansrecht van deze tent op A1 locatie, met kinderen in de bediening. Drama vermijden deze tent !

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas - al waren we het zelf schuld - laat vertrokken voor een hoofdgerecht in de leuke stad Haarlem. Weinig voorbereiding getroffen via Tripadvisor. Van buiten nodigde het uit maar hoe verder je in de zaak binnen komt steeds minder.
Gerechten zijn doorsnee. Sauzen alles uit pakjes, geen verse producten.. Personeel dat bestaat uit studenten is uiterst vriendelijk.
Aantal punten van aandacht: tafels worden niet snel schoongemaakt. Laat staan structureel met een doekje schoon geveegd. Rommelig. Zicht op toiletten geen probleem maar op de voorraad wc rollen toch echt minder.
Cornflakes voor t ontbijt van t hotel staat ergens in een kast weggestopt, aircobak staat in de hoek op de grond. Beetje jammer, zit echt meer potentie in. Rob van de smaakpolitie komt denk ik geen sticker uitdelen.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdagavond met een vriendin wezen eten, het was rustig, eten kwam snel, opstarten met drankjes duurde even. Hoofdgerecht niet speciaal, maar lekker. Toetje achteraf, waterige appeltaart.. erg jammer. Bediening was prima.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wezen eten bij Carillon, al hoewel het eten lekker was (en aan te raden), was de bediening echt dramatisch slecht. Lang wachten voordat ze komen, weinig aandacht voor gasten, lang wachten op bestellingen (die al op de bar klaar staan), lang staren naar lege borden, kortom erg slecht. Het was ook niet druk en ze leken met genoeg mensen te werken, maar ze waren gewoon niet klant gericht. Het hoogtepunt was misschien wel dat de jongen die een aantal keer bestellingen/bestek bracht vroeg of we een tafel wilden, toen we stonden te wachten om te betalen.

Reizigers die Carillon Restaurant bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Carillon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!