“Goed eten met kleine puntjes die beter kunnen”
Beoordeling van Restaurant Brick

Restaurant Brick
Reserveren met
Restaurant Brick is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 37 van 393 Restaurants in Haarlem
Keukens: Internationaal
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Genieten van de creativiteit, soms heel fijn en misterieus en dan weer wat ogroffer. Overall is alles goed en heb je met zo'n menu een goede indruk van de chef. De bijpassende wijnen waren heerlijk muv de Hongaarse wijn, maar dat blijft persoonlijk. Wij zaten vlak bij de keuken, we hadden om een leuke plek gevraagd. Helaas zat daar een groep dames en die waren nogal luidruchtig. Wij wilden graag verkassen, dat kon niet. De twee persoons tafel naast ons deed dat wel, zij hadden hetzelfde probleem.
Het blijven aanvullen van water, wij hebben na iedere fles zitten zwaaien om weer een nieuwe te krijgen, daar hebben wij dan ook aan het einde feedback op gegeveen en ik weet niet zeker of dat werd gewaardeerd. Tot slot een cognac, als je niet de kaart ziet, dan is het wel zo aardig om te melden welke cognac je schenkt en welke keuzes er zijn. Desalniettemin, voor mij zeker een plek om nog een keer naar toe te gaan, maar ik zal dan wel vragen om niet bij een groep in de buurt te zitten, de acoustiek is niet optimaal.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu van de week besteld, helaas niet geslaagd. Vooraf iets te rauwe vis zwemmend in schaaltje curryachtige dressing: te uitgesproken qua smaak. Vlees sucade en beefburger zeer kleine porties, desert erg machtig en niet verkoelend bij 30C. Kortom i.t.t vorige bezoeken teleurstellend. Blijkbaar moeilijk om een kwaliteit constant te leveren

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het 4 gangen verrassingsmenu gekozen.
De keuze van de gangen was goed, echter de smaken van alle gangen was vrij vlak.
Wel waren alle gerechten veel te ruim gezouten.
Doordat er een open keuken is kan je duidelijk zien hoe met het eten wordt omgegaan. Er werden behoorlijk wat hygiënische regels niet nagekomen.
We zijn allen niet ziek geworden dus ons immuunsysteem blijkt goed te zijn.

18 juni 2018 beoordeeld

Brick is uniek in Haarlem, pitoreske locatie (geweldig dakterras), sfeervol interieur, uitstekende bediening, modern en bovenal heerlijk eten en passende wijnen. Bediening die initiatief toont en met goede adviezen komt. Elke keer opnieuw weer een smaakvolle verassing. Leuke wisselde kaart. Het pareltje van Haarlem. Ga zo door!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrast door entourage, 3 gangen menu, Skaap-wijn, persoonlijke bediening, kortom, een zeer geslaagd donderdagavondverrassingsetentje met z’n 2en op een plek in Haarlem die je moet weten. Weg van de massa, dichtbij wat Haarlem tot nr. 1 eet-stad maakt! We komen terug, in aantal en keren!

Reizigers die Restaurant Brick bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Restaurant Brick geweest? Deel je ervaringen!