“Cubaanse sfeer in hartje Haarlem!”
Beoordeling van La Cubanita

La Cubanita
Geclassificeerd als nr. 205 van 339 Restaurants in Haarlem
Keukens: Nederlands
6 juni 2017 beoordeeld

Wij besluiten op eerste Pinksterdag zonder reservering te gaan eten bij La Cubanita, we houden in ons achterhoofd dat dit erg optimistisch is.
Het terras aan de voorzijde is leeg maar eenmaal binnen is het vol. Het ontvangst is vriendelijk en we vragen om een tafel voor twee binnen. Dat gaat niet lukken op het moment en er zijn ivm de harde koude wind nog drie wachtende tafels die van buiten naar binnen willen. Verwachte wacht tijd is 45 min en worden dan verzocht buiten aan de voorzijde te wachten. Ook wij vinden dit wel erg koud maar we krijgen dekentjes en besluiten te wachten. We bestellen ons drankje en nog voordat we dit hebben gekregen worden we naar binnen geroepen en krijgen een tafel op de tweede verdieping. Super!!!
We bestellen een aantal rondes tapas en worden niet teleurgesteld. Als we dan ergens kritisch op moeten zijn is dat niet alles even warm is maar dat kan ook niet anders. Men loopt met grote dienbladen door het drie tellende verdiepingen restaurant en op,deze manier serveert men de tapas uit. Dus als je geluk hebt ben je de eerste ;-). Wij ervaren het geheel als smakelijk met vriendelijke bediening, de ambiance is gezellig en dit zijn toch al met al de ingrediënten om een gezellig hapje te eten.

Schrijf een beoordeling

1 mei 2017 beoordeeld

Het eten was erg slecht, smaakte kunstmatig, vlees was droog, vaak verkeerde bestellingen, bediening was niet snel het toetje duurde 30 minuten.
Het was zeker niet voor herhaling vatbaar.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige bediening. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance . Alleen zaten we soms op de tocht. Gr peter

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, lekker eten. All you can eat concept. Niet heel goedkoop door drankjes en toetje maar dat heb je geheel in eigen hand.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet hoogstaand maar prima prijskwaliteitsverhouding. Voor 17.50 kan je van zondag tm donderdag prima tapas eten. Verwacht geen luxe en blabla maar goed voor die prijs. Kaart is heel uitgebreid. Carpaccio is een aanrader evenals de vitello tonato en de geitenkaas. Heerlijk. Ze verdienen op de drankjes natuurlijk. Maar goed prima te doen hoor

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!