Vandaag geopend: 12:00 - 16:00

Meer info
vanaf US$ 39,99
Meer info
Beoordeeld op 14 december 2017

was helaas gesloten, en het weer was koud en nat, daarom zijn we alleen een keer om het gebouw heen gelopen, maar ook dat was de moeite waard!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

Super leuk om de trappen te nemen naar de top! Machtig uitzicht. Mooie verhalen. Prachtig gebouw. Echt Haarlem.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 7 november 2017

Deze bisschoppelijke kerk oogt klassiek, maar is nog 'maar' net honderd jaar oud. Een imposant groot gebouw wat de omgeving domineert. Schitterend van buiten, schitterend van binnen.

Datum van activiteit: oktober 2017
wfd258, Public Relations Manager van Cathedral of Saint Bavo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2017

dank voor de fijne reactie.

Beoordeeld op 8 september 2017

Er is een kerk en een cathedral in Haarlem met dezelfde naam. De kerk in het centrum is mooi, maar de cathedral zeker ook. Hij ligt een klein eindje buiten het centrum, half uurtje lopen als je te voet gaat. Maar zeker de moeite waard. Momenteel zijn ze hem aan het restaureren maar je mag er toch in. Je hebt er niet echt last van. Zeer ruime uitleg in het kleine museum Overveen geschiedenis van deze cathedral.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017

In een tijd dat we erachter komen dat we ook in Nederland veel mooie kerken hebben, mag een bezoek aan de St. Bavo in Haarlem niet ontbreken. Kost vrijwel niets en het is zeker de moeite waard. Zeker als er op het orgel wordt gerepeteerd. Klinkt in de kerk aanzienlijk beter dan op CD.
Let op details, die zijn er in ruime mate.

Datum van activiteit: augustus 2017