“Heerlijk en authentiek”
Beoordeling van Jai Bharat - GESLOTEN

Jai Bharat
Keukens: Indiaas
29 april 2018 beoordeeld

De afgelopen weken was ik in Haarlem voor mijn werk en heb twee keer in dit leuke restaurant gegeten met collega's.
Wat een heerlijk eten met authentieke smaken,
We hebben de specialiteit Tandoori makereel gegeten, twee keer zelfs, want het was gewoon ontzettend lekker, perfecte texturen en geserveerd met perfecte groenten curries en verrukkelijk naan brood.
Leuke bescheiden bediening en een super lieve kok!
Ik kijk er nu al naar uit om snel weer eens naar Haarlem te gaan!
Zeer zeker een aanradera,

5 april 2018 beoordeeld

We halen hier heel vaak af of gaan hier eten. De gerechten zijn altijd elke keer weer top en het maakt niet uit wat je van de kaart besteld, alle smaken zijn altijd in balans. Onze favoriet is de kip madras en papadum met groene chutney, gepaneerde groenten. Ze zijn een jaartje weggeweest in Haarlem en we hebben alle andere Indiase restaurants meerdere keer geprobeerd maar zonder succes. We hopen dat Jai Bharat nog heel lang blijft in Haarlem!

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Echte Indiase keuken, door hartelijke en echte Indiase koks bereid. Goede prijs en porties. Wij halen en eten hier standaard als we Indiaas doen.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende authentieke curries, vriendelijke bediening, goede service. 2 keer in 1 maand bezocht, chicken curries heerlijk mals

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenoot houdt van Indiaas eten,maar voor mij mag het niet te pittig zijn.Op de menukaart van dit restaurant staat het goed aan gegeven achter de gerechten.De butterlam was heerlijk met kokos.De aan en de rijst waren lekker. De inrichting kan veel beter,wat moois aan de muur,andere lampen? Tafels dicht op elkaar is soms knus,dat geeft niet in eethuisje

Reizigers die Jai Bharat bekeken, bekeken ook