“Heerlijk gegeten!”

Jai Bharat
Geclassificeerd als nr. 136 van 353 Restaurants in Haarlem
Keukens: Indiaas
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende authentieke curries, vriendelijke bediening, goede service. 2 keer in 1 maand bezocht, chicken curries heerlijk mals

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenoot houdt van Indiaas eten,maar voor mij mag het niet te pittig zijn.Op de menukaart van dit restaurant staat het goed aan gegeven achter de gerechten.De butterlam was heerlijk met kokos.De aan en de rijst waren lekker. De inrichting kan veel beter,wat moois aan de muur,andere lampen? Tafels dicht op elkaar is soms knus,dat geeft niet in eethuisje

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en erg vriendelijke bediening. Echte aanrader voor de liefhebber van Indiaas eten, alles wordt zichtbaar ala monuut bereid, om de vingers van je rechterhand bij af te likken.

11 april 2017 beoordeeld

Als cadeau kreeg ik een etentje cadeau bij dit restaurant. Zelf heb ik eerder nooit Indiaas in Nederland gegeten, maar daar is nu veranderin ingekomen.
Het restaurant bestaat al een tijdje vertelde de gastheer, maar is verhuisd en sinds een paar weken open op deze locatie.
De gastheer is zeer vriendelijk en erg klantgericht. Hij luistert naar wat je smaak is en komt met goede suggesties. Gezien voor mij de Indiaase kaart nog onbekend was, heb ik hier veel aan gehad.
Vooraf krijg je van het huis papdums met 4 chutneys. heerlijke smaken.
Daarna hadden we vegetarische samosa besteld en als hoofd de mixed tandoori en de lams massala. Stuk voor stuk heerlijk voorbereid en het smaakte nog lekkerder met een Indiaas biertje.

14 januari 2015 beoordeeld

Lekker maar net iets te veel geld voor wat je krijgt. Smaak is top. Bij menu, rijstafel, zat geen nagerecht. Wat jammer is. Verder top gegeten. Kip was wat aangebrand.

• Sfeer

Reizigers die Jai Bharat bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Jai Bharat geweest? Deel je ervaringen!