“Weer perfect”
Beoordeling van Cafe Colette

Cafe Colette
Reserveren met
Cafe Colette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 394 Restaurants in Haarlem
Keukens: Frans
2 oktober 2018 beoordeeld

Gastvrij, vrolijke medewerkers, die ook waarschuwen als er in een bepaald gedeelte waar je gereserveerd had, heel er erg veel lawaai is, omdat er een groep aanwezig is.
Dus direct een andere plaats.
Daar naast heerlijk eten.

Een opmerking heb ik wel, het is echt nodig dat er vaker een wisseling van gerechten
komt, dat vind ik tot nu toe een minpunt.

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier met een grote groep a la carte gegeten en niets anders dan lof. Gerechten kwamen keurig op tijd en tegelijk uit de keuken, waren erg goed verzorgd en lekker. Bediening top! Enige minpuntje is dat het bijzonder der rumoerig was.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In mijn pauze erg genoten van heerlijke gerechten.de chef had zelfs even tijd genomen z'n gerecht uit te leggen aangezien het rustig was ( als het druk is, is daar geen tijd voor neem ik aan) Snelle en vriendelijke bediening + uitstekende keuken.

14 augustus 2018 beoordeeld

Via een tip kwamen we bij Colette terecht. Die tip bleek wat ons betreft terecht. Je kunt hier prima eten in een sfeer van een bistro die in Parijs niet zou misstaan. Smaakvolle gerechten opgediend door een jonge, maar correcte 'witte' brigade.

Reserveren is wel aan te raden want rond half negen stond er een behoorlijke rij met gasten te wachten. Ook geen straf want velen genieten van een drankje in afwachting van een tafeltje..

Wat ons betreft zeker de moeite waard terug te komen als we weer in Haarlem zijn.

Datum van bezoek: januari 2018
12 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk restaurant en prima sfeer.,
Wij konden buiten eten en zowel binnen als buiten is de bediening fantastisch.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Cafe Colette bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Cafe Colette geweest? Deel je ervaringen!