“Lekker eten in een 'Franse' bistro”
Beoordeling van Cafe Colette

Cafe Colette
Reserveren met
Cafe Colette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 394 Restaurants in Haarlem
Keukens: Frans
14 augustus 2018 beoordeeld

Via een tip kwamen we bij Colette terecht. Die tip bleek wat ons betreft terecht. Je kunt hier prima eten in een sfeer van een bistro die in Parijs niet zou misstaan. Smaakvolle gerechten opgediend door een jonge, maar correcte 'witte' brigade.

Reserveren is wel aan te raden want rond half negen stond er een behoorlijke rij met gasten te wachten. Ook geen straf want velen genieten van een drankje in afwachting van een tafeltje..

Wat ons betreft zeker de moeite waard terug te komen als we weer in Haarlem zijn.

Datum van bezoek: januari 2018

12 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk restaurant en prima sfeer.,
Wij konden buiten eten en zowel binnen als buiten is de bediening fantastisch.

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk weer om buiten op het terras te dineren. Iedereen wilde buiten zitten en hadden een leuke tafel. Menukaart is klassiek en al lang hetzelfde maar voldoende keus. Compliment voor de bediening die ons alle ruimte gaf om ontspannen van onze gerechten te genieten. Het wijn advies bij de gerechten klopte helemaal. Goede gerechten en heerlijke wijn met een vlotte bediening, wat wil je nog meer. Nu begrijp ik nog beter waarom het hier altijd vol zit

Datum van bezoek: juli 2018
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Colette is altijd goed, mooie wijnen met toppers buiten de kaart om en een fijn menu met van alles wat.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juni 2018 beoordeeld

Restaurant is op zich prima. Eten is goed, niet vernieuwend oid maar gewoon een prima kaart als je lekker wilt eten. Bediening is wel voldoende aanwezig maar niet echt oog voor de voortgang van een tafel.
Als met al een prima restaurant

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Cafe Colette bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Cafe Colette geweest? Deel je ervaringen!