“Prima eten en service”
Beoordeling van Cafe Colette

Cafe Colette
Reserveren met
Cafe Colette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 394 Restaurants in Haarlem
Keukens: Frans
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk weer om buiten op het terras te dineren. Iedereen wilde buiten zitten en hadden een leuke tafel. Menukaart is klassiek en al lang hetzelfde maar voldoende keus. Compliment voor de bediening die ons alle ruimte gaf om ontspannen van onze gerechten te genieten. Het wijn advies bij de gerechten klopte helemaal. Goede gerechten en heerlijke wijn met een vlotte bediening, wat wil je nog meer. Nu begrijp ik nog beter waarom het hier altijd vol zit

Datum van bezoek: juli 2018

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Colette is altijd goed, mooie wijnen met toppers buiten de kaart om en een fijn menu met van alles wat.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juni 2018 beoordeeld

Restaurant is op zich prima. Eten is goed, niet vernieuwend oid maar gewoon een prima kaart als je lekker wilt eten. Bediening is wel voldoende aanwezig maar niet echt oog voor de voortgang van een tafel.
Als met al een prima restaurant

Datum van bezoek: juni 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naam deed vermoeden dat we in een eetcafé hadden gereserveerd. Niets was minder waar. Goede bediening, eten kwam op tijd door. Een aantal hadden het menu gekozen maar dat leverde geen probleem op met diegene die a la carte hadden besteld. Ik had de codfish en die was echt heerlijk! Goede prijs kwaliteit verhouding. Colette is een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
25 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Bediening is zoals het hoort in de horeca! Voor lekker eten voor een schappelijke prijs kun je hier goed terecht. Aanrader voor het voorgerecht is de ravioli met biet, erg smakelijk.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Cafe Colette bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Cafe Colette geweest? Deel je ervaringen!