“Gezellig avondje getafeld”
Beoordeling van Cafe Colette

Cafe Colette
Reserveren met
Cafe Colette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 394 Restaurants in Haarlem
Keukens: Frans
25 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Bediening is zoals het hoort in de horeca! Voor lekker eten voor een schappelijke prijs kun je hier goed terecht. Aanrader voor het voorgerecht is de ravioli met biet, erg smakelijk.

Datum van bezoek: februari 2018

15 november 2017 beoordeeld

De ruimte is beperkt, tafels staan dicht op elkaar; akoestisch onvoldoende waardoor het rumoerig is. In de zomer kun je heerlijk op het terras zitten. Het eten is goed en smakelijk. De prijs- kwaliteit verhouding is goed. Bediening is vriendelijke en professioneel. Het restaurant was zondagavond tot omstreeks 21.30 nog behoorlijk bevolkt. Gelegen in het centrum van Haarlem, aan de voet van de Sint Bavokerk.
Reserveren is nodig.

14 november 2017 beoordeeld

Met vrienden hier gegeten, alle gerechten waren heerlijk en ze hadden ook een specialiteit van de dag. Wij hebben losse gerechten genomen, uiensoep was perfect, steak tartare zelf mengen, maar wel heel smakelijk. Kippetje van de grill lekker mals met gegrilde groenten en patat en de pasta was goed gevuld en zeer pittig. Kraanwater geen probleem en toen ik vertelde dat ik een lactose intolerantie had hebben ze op eigen initiatief een toetje bedacht. Misschien een idee om een pak lactosevrije houdbare melk aan te schaffen of sojamelk om een cappuccino te kunnen maken. Zal echt gewaardeerd worden!!( veel mensen hebben hier nl last van.)

14 november 2017 beoordeeld

Een mooie kaart vriendelijke bediening en een mooie zaak allemaal ingrediënten voor een super geslaagde avond nu dat lukte bijna , maar toch wat aandachtpuntjes.
Wij waren met een groot gezelschap dat moet gezegd worden want dat valt zowel voor de bediening als keuken niet altijd mee als iedereen a la carte eet.
En overal was iedereen tevreden maar als je oesters op de kaart zet voor deze prijs mag het iets meer kwaliteit zijn als geboden.
En verbaast was ik over een koude beanaise saus met de uitleg dat als je hem warm maakt gaat hij in de schift , maar dat is nauw juist de kunst van deze saus om hem goed en lauw warm door te geven.
Hij was wel goed op smaak, maar toch jammer.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurige vlotte bediening. Restaurant zat afgeladen vol maar eten stond snel op tafel. Voorgerecht hebben we over geslagen want we hadden al geborreld. Hoofdgerecht was top. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Aanrader!

Reizigers die Cafe Colette bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Cafe Colette geweest? Deel je ervaringen!