Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

1 beoordeling
vanaf US$ 257,86
vanaf US$ 114,83
Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie kerk. Ik hou van eeuwenoude kerken.
Het was jammer door de covid maatregels dat niet alles open was en gedeeltes van de kerk dicht waren.
Wel een mooie Panorama gemaakt van het plafond.
Zeker een bezoekje waard

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Normaal gesproken betreden wij geen kerk als er een entreeprijs gevraagd wordt. Het altaar was omgetoverd tot een werkplaats. Een organist was het orgel aan het testen denk ik, want het geluid was vreselijk. Indrukwekkend waren wel de gedenkplaat de de vloer van de kerk vormen. Fijn even binnen gekeken te hebben, maar ik het vervolg houden we ons aan onze stelregel geen entree voor een kerk te betalen.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

De kerk wordt verbouwd, maar was gelukkig wel open. De organist was aan het oefenen voor het avondconcert en we konden onder het bekijken van de kerk ervan genieten.. Mooi vonden we de preekstoel, het hekwerk achterin de kerk (helaas bouwrommel daarachter)

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Beroemde kerk die bij je bezoek in Haarlem hoort! Er zit een stuk geschiedenis in de kerk zelf en met folder erbij die gratis is loop je zeker niet verdwaald rond door de ketk

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Bijzonder om deze oude kerk te bezoeken. Veel te zien en de moeite waard of even rond te wandelen. Er is veel bijzonders te zien.

Datum van activiteit: juli 2020