Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk dagje Haarlem, met als afsluiting een 3 gangen diner en een overnachting.
Kamers erg schoon en ruim.
Nespresso op de kamer en thee voor een gratis bakkie.
Heerlijk bed en grote stort douche.
Eten erg goed van voorgerecht tot nagerecht.
Ontbijt heerlijk uitgebreid zoals je van van der Valk gewend bent.
Ondanks de huidige maatregelen alles erg goed geregeld en niets te kort gekomen.
Vriendelijk personeel. Complimenten.

Datum van verblijf: juni 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw review hier op Tripadvisor, dit waarderen wij enorm.

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en optimaal heeft genoten van de faciliteiten van zowel in de kamers als in het restaurant. Ook willen wij u bedanken voor de huidige situatie met Corona dat u dit bij ons erg goed geregeld vindt. Hier streven wij ook naar met ons gehele team.

Graag hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Wij zullen er wederom alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Prachtige entree, zelfs met roltrap. Sowieso de hele styling is goed. We logeerden in het nieuwe deel. Leuke verrassing dat we een kamer upgraden kregen. De kamer was ruim, heerlijke bedden, ruime badkamer met inloopdouche, regendouche en ruim tweepersoonsbad. En heerlijke airco met 30° buiten. Drankje gedaan op het terras en in de bar. Heerlijke cocktail gedronken daar. We waren er in Corona tijd dus het ontbijt liep even anders dan normaal, maar was goed geregeld en eten zoals verwacht lekker en genoeg keuze. Al met al voldeed het aan mijn verwachtingen van deze keten. Personeel is altijd gastvrij en vrolijk, doen ze goed!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw review hier op Tripadvisor, dit waarderen wij enorm!

Wat leuk om te lezen dat de upgrade van de kamer u goed is bevallen en hiervan optimaal heeft genoten. Ook vinden wij het fijn dat ondanks de Corona-maatregelen u toch een goede ervaring heeft gehad met ons ontbijt zoals wij dat nu hebben geregeld.

Beoordeeld op 25 juni 2020

Samen met mijn moeder een midweek in Haarlem geweest. Erg goed hotel en hele goede service.
Kamer is volledig en netjes, goede koffie en een fijn bed. Enkel de kussens zijn wel erg hoog en dik.

Bij het arrangement zat een 3 gangen diner wat heel goed was. Eten was goed en vers en de porties waren erg groot.
Ontbijtbuffet is ondanks de corona maatregelen erg goed en uitgebreid.

Datum van verblijf: juni 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Geachte gast,

Wat onwijs leuk om te lezen dat u een goed verblijf samen met uw moeder bij ons heeft gehad. Helaas beschikken wij over 1 type kussen maar zullen dit zeker doorgeven aan de Housekeeping.

Ook vinden wij het erg fijn dat het eten u goed heeft gesmaakt en u tevreden bent over onze Corona maatregelen.

Graag hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 7 juni 2020

We hebben genoten van drie overnachtingen in Hotel Haarlem. We komen er jaarlijks en het is geweldig om te zien hoe de verbouwing vordert. Kamers en restaurant zien er prachtig en sfeervol uit. Receptiepersoneel is zeer servicegericht en vriendelijk. Er werd zeer goed gevolg gegeven aan de corona maatregelen. De bediening in het restaurant en de bar is klantvriendelijk en deskundig. Mensen met passie voor het vak. We kijken terug op een plezierig verblijf dat ik iedereen aan kan raden.

Datum van verblijf: juni 2020
Sabien Heikens, Overig van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2020

Geachte Loek,

Wat fijn om te lezen dat u graag jaarlijks bij ons terug komt en ook voor u natuurlijk leuk om te zien hoe het hotel jaarlijks veranderd. Ook willen wij u bedanken voor de mooie woorden over ons personeel van de verschillende afdelingen, dit zullen wij zeker doorgeven.

Wij doen ons uiterste best om tijdens de Corona periode ons aan de juiste maatregelen te houden voor zowel onze gasten als personeel. Wij waarderen het te lezen dat u dit als zeer goed heeft ervaren.

Graag hopen wij u volgend jaar weer terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 3 juni 2020 via mobiele applicatie

Hier hebben wij 3 dagen mogen genieten van een super hotel,zeer vriendelijke bediening en gastvrije ontvangst, super mooie kamer alles netjes verzorgd, heerlijk diner en ontbijt,alles volgens de Corona regels,werd zeer goed nageleefd, prachtige omgeving, komen zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2020

Geachte gast,

Wat fijn om te lezen dat u bij ons 3 mooie dagen heeft gehad en zeer te spreken bent over het hotel, de kamer en restaurant. Ondanks de Corona proberen wij er met het gehele team iets moois van te maken en dit is zeker ook bij u opgevallen wat wij waarderen.

Graag verwelkomen wij u nogmaals terug in ons hotel. Wij zullen er wederom alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.