Beoordeeld op 5 juni 2020

Gekozen voor dit hotel ivm de perfecte locatie midden in de stad.
Prijstechnisch ook prima te doen.
Een familie kamer gereserveerd voor 4 personen.
Kamersleutel ontvabgen, bij aankomst bleek de kamer nog niet schoon te zijn.
Miscommunicatie van de schoonmaak.
Toen een 6 persoonskamer gekregen.
Helaas, deze kamer ook niet brandschoon. Bierdopjes op de vloer.
Verder prima kamer, fijne bedden, sanitair was schoon.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtige locatie in hartje Haarlem.
Goede schone kamer met een fijne regendouche met krachtige straal.
Ontvangst bij de receptie was vriendelijk.
Wij zijn een weekend naar Haarlem geweest en dan is dit een goede plek om te overnachten.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik maak om 11 uur ‘s ochtends een melding dat er een kotsvlek en dat er M&M’s onder het matras liggen. Om 19:00 komen we terug, wanneer de schoonmaak is geweest, en het ligt er nog steeds. Waardeloos is het.

Schoonmaakster is super aardig en heeft er alles aan gedaan, maar kan er ook niet veel doen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Strak in het centrum van Haarlem bij de grote kerk. Parkeergarage de Appelaar op 50 meter! Nette, schone kamer en badkamer! Regendouche met lekkere stevige straal water. En dan kost het ook nog niet de wereld, aanrader dus!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel gebruikt voor een weekend Haarlem. De locatie is geweldig! We hadden een 2 persoons appartement, omdat gewone kamers niet meer beschikbaar waren. Was prima, aparte slaapkamer en een woonkamer/keuken. Een beetje aandacht voor de kamers zou niet gek zijn: douchegordijn, een spiegel buiten de badkamer, een likje verf misschien en een goeie schoonmaakbeurt. Nieuw meubilair zou t helemaal afmaken. Zonde van zo n mooie plek dat het dan een beetje versloft. Bedden waren wel prima.
Personeel was overigens allerliefst, en de ‘minpuntjes’ hebben ons weekend verder niet verstoord; zou er zo weer boeken.

Datum van verblijf: december 2019