Beoordeeld op 19 juni 2019

Wij hebben 2 nachten doorgebracht bij het hotel, de kamer is klein maar te doen. De badkamer was minder, de douche liep niet door en het toilet was niet erg prettig. Ontbijt was super, niet heel uitgebreid maar wel erg lekker. De bediening was ook goed, we werden goed geholpen. Wel was er een norse man, was erg narrig niet echt vrolijk tegen de klanten en ook niet tegen het personeel. Voor 1a2 nachten prima hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Hotel zoals je voor de prijs mag verwachten standaard kamer netjes schoongemaakt goed verzorgt ontbijt maar wij verbleven in het weekeind en de buren gaan tot laat in de nacht door met luide bonkmuziek oordopjes liggen op de kamer. Maar oordopjes zijn geen oplossing van het probleem. Eigenaar moet hier meer verantwoording nemen ipv gast mededeling geven dat ze zelf bij de gemeente moeten gaan klagen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Prima kamer (#35) met een goed 2 p bed, schoon en goede badkamer. Sfeervolle ontbijtzaal met uitgebreid buffet ontbijt. Gezellige lounge - huiskamer op de eerste etage met uitzicht op de markt. Perfecte ligging aan de Grote Markt. Alles klopt, zeker voor de prijs. Directe boeking bij het hotel loopt zeer soepel.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018

Hotel Amadeus ligt aan de grote markt , een perfecte locatie om Haarlem te bekijken. De ontvangst was informeel, de kamers zijn gedateerd maar goed en schoon. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende. Voor een relatief lage prijs een uitstekend hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

Superstek , hartje centrum,
schoon fris , nog leuker geworden na schilderbeurt nieuwe bedden verse vloerbedekking etc...
goed ontbijt met prettige bediening.
altijd weer blij om hier te komen.
prijs/kwaliteit = perfect

Datum van verblijf: februari 2018