Beoordeeld op 5 maart 2018

Superstek , hartje centrum,
schoon fris , nog leuker geworden na schilderbeurt nieuwe bedden verse vloerbedekking etc...
goed ontbijt met prettige bediening.
altijd weer blij om hier te komen.
prijs/kwaliteit = perfect

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Maar met de titel hebben we het beste wel gehad.
De "receptie" is aan de kassa van het onderliggend gelegen lunchroom, alwaar we een paar minuten moesten wachten totdat het personeel onderling was uitgekletst. Geen gastvrij begin. De kamer is qua prijs-kwaliteit oké. Nadeel was wel dat onze kamer heel gehorig was. Ontbijt met supervers en heerlijk brood, de rest basic. Heel storend bij ontbijt dat de bediening heel aanwezig was; hard praten, (vals) meezingen. We hebben genoten van Haarlem, maar een volgende keer een ander hotel voor ons.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel Amadeus is bij uitstek een hotel voor mensen die overdag van alles willen doen en voor 's avonds een schoon bed, een douche en toilet genoeg is. Er is een tv, een supersnelle wifi, fohn en koffie/thee faciliteiten op de kamer. Het ontbijt is simpel, maar prima. De bediening vriendelijk. De ligging aan de Grote Markt (hartje centrum) is ideaal. Prijs/kwaliteit: uitstekend!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 14 mei 2017 via mobiele applicatie

Heb met vrienden een city trip gedaan en via booking.com dit hotel geboekt. Helaas zijn de foto's mooier dan de werkelijkheid
Alles is oud en niet heel schoon riolering in onze kamer was niet goed en douchen moesten we met een bochtje en hard lopen om nat te worden. Ontbijt was redelijk en personeel was vriendelijk en behulpzaam maar wat betreft de prijs en de kamer was niet in verhouding. Helaas hopelijk volgende keer beter.

Haarlem een hele leuke stad om te wandelen of te winkelen en voor de bier liefhebber gezellig bier cafes

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel Amadeus is een wat verouderd hotel met wat klein uitgevallen kamers. Toch was ons verblijf van twee nachten zeer aangenaam. De bedden waren uitstekend, de douche en het toilet erg klein, maar goed bruikbaar. Ten opzichte van vele andere hotels is de prijs per kamer zeer acceptabel, temeer daar het hotel midden in het centrum is gelegen. Enige nadeel is dat er geen parkeergelegenheid is en uitsluitend geparkeerd kan worden in dure parkeergarages.

Datum van verblijf: april 2017